Gjest skal på skitur! Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hva er prisen på billigste skistøvler nå om dagen og hvor får man tak i slikt i full fart? Barnet mitt vokser som ugress og støvlene vil være for små etter årets sesong, så jeg gidder ikke bruke så mye penger på det. Vi går ikke mye på ski, og har dårlig råd.. 0 Siter
Gjest i nøden Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Kanskje du kan finne skisko på fretex? 0 Siter
Gjest skal på skitur! Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Kanskje du kan finne skisko på fretex? Hmm. Det har jeg ikke tenkt på. Det finnes visst bruktmarkeder/butikker for sportsutstyr (?), så om jeg ikke hadde så dårlig tid skulle jeg trålet litt rundt. Ute i siste liten (som vanlig). Fikk endelig svar på Sportshuset, de har til litt over 300. Det går bra! Takk for svar! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hmm. Det har jeg ikke tenkt på. Det finnes visst bruktmarkeder/butikker for sportsutstyr (?), så om jeg ikke hadde så dårlig tid skulle jeg trålet litt rundt. Ute i siste liten (som vanlig). Fikk endelig svar på Sportshuset, de har til litt over 300. Det går bra! Takk for svar! Godt det ordnet seg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.