Gjest betasuppe Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Det er snart en time siden dommen falt og ikke engang SDD har uttalt seg enda! Og jeg som trodde Andersen var uskydig.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Kan jo ikke drive å uttale seg uten å ha hørt annet enn dommen. Sitter nå og hører live fra retten. Det skal bli spennende å se hva som sies om Andersen. Jeg tror heller ikke han er skyldig. Men de det har blitt snakket om nå, Toska, Schumann og Havnå, har det jo knapt vært noen tvil om. Uansett: Det her går jo ikke opp. En person de mener var med på ranet er på frifot, en de mener var med er død, og samtlige (med unntak av skipperen og han Stavanger-fyren) er dømt for selve ranet. Da er vi oppe i inntil to for mange på domkirkeplassen. Noen burde ringe Mulder og Scully. Dommen vil bli anket to ganger til, så det er vel ett år eller to til dommene blir rettskraftige. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Kan jo ikke drive å uttale seg uten å ha hørt annet enn dommen. Sitter nå og hører live fra retten. Det skal bli spennende å se hva som sies om Andersen. Jeg tror heller ikke han er skyldig. Men de det har blitt snakket om nå, Toska, Schumann og Havnå, har det jo knapt vært noen tvil om. Uansett: Det her går jo ikke opp. En person de mener var med på ranet er på frifot, en de mener var med er død, og samtlige (med unntak av skipperen og han Stavanger-fyren) er dømt for selve ranet. Da er vi oppe i inntil to for mange på domkirkeplassen. Noen burde ringe Mulder og Scully. Dommen vil bli anket to ganger til, så det er vel ett år eller to til dommene blir rettskraftige. Et par år. Ikke ett år eller to... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.