Gå til innhold

Hersens Nokas sending. ....

Gjest ..............syvende himmel

Anbefalte innlegg

Gjest ..............syvende himmel
Skrevet

Hvorfor skal de sende i timesvis om dette ? særlig når jeg ligger hjemme å er syk for da vil jeg heller se på i....................

¤ Skara ¤
Skrevet

Sett på en dvd eller les en god bok:))))))

Petrine Eiffel
Skrevet

Det er kanskje litt viktigigere med dette, enn med dårlige serier. Det er ikke akkurat hver dag dette skjer da... Les en bok i stedet!

Skrevet

Det er kanskje litt viktigigere med dette, enn med dårlige serier. Det er ikke akkurat hver dag dette skjer da... Les en bok i stedet!

Er det ikke hver dag noen blir dømt?

Dømt blir de jo uansett, så hva er hensikten med å vise det på alle kanaler direkte?

Nyhetene senere kommer til å vise, det kommer til å stå i alle aviser i mårå.

Skjønner ikke poenget jeg heller.

Men jeg SÅ på dommen da, men skjønner ikke hvorfor TV2 skulle sende den, MED reklame innslag vel & merke.

Petrine Eiffel
Skrevet

Er det ikke hver dag noen blir dømt?

Dømt blir de jo uansett, så hva er hensikten med å vise det på alle kanaler direkte?

Nyhetene senere kommer til å vise, det kommer til å stå i alle aviser i mårå.

Skjønner ikke poenget jeg heller.

Men jeg SÅ på dommen da, men skjønner ikke hvorfor TV2 skulle sende den, MED reklame innslag vel & merke.

Fordi det er veldig mange som er veldig interessert i denne dommen. Og ja...det blir dømt folk hver dag, men ikke i så store saker som denne.

Skrevet

Fordi det er veldig mange som er veldig interessert i denne dommen. Og ja...det blir dømt folk hver dag, men ikke i så store saker som denne.

Nei, men dømt vil de jo bli uansett om det vises på en kanal eller hundre kanaler.

Holder jo med EN som faktisk dekker større deler av Norge enn TV2.

Petrine Eiffel
Skrevet

Nei, men dømt vil de jo bli uansett om det vises på en kanal eller hundre kanaler.

Holder jo med EN som faktisk dekker større deler av Norge enn TV2.

Jeg tror neppe TV-selskapene samarbeider om hvem som skal sende det. Den ene mister masse seere hvis den ikke sender, og er selvfølgelig ikke interessert i dette.

Gjest vioola
Skrevet

Jeg tror neppe TV-selskapene samarbeider om hvem som skal sende det. Den ene mister masse seere hvis den ikke sender, og er selvfølgelig ikke interessert i dette.

synes det virker litt rart jeg , folk i min omgangskrets bryr seg ihvertfall null om nokas. ihvertfall ikke så mye at de gidder å se en mange timers sending om det. men media sender vel det av en grunn

Petrine Eiffel
Skrevet

synes det virker litt rart jeg , folk i min omgangskrets bryr seg ihvertfall null om nokas. ihvertfall ikke så mye at de gidder å se en mange timers sending om det. men media sender vel det av en grunn

Det er nok mange som interesserer seg for den ja, selv om din omgangskrets ikke gjør det:-)

Gjest blue cucumber
Skrevet

Gikk Home and Away også ut pga dette? Skulle ta opp home and away og da jeg kom hjem fikk jeg bare se noen nokas greier

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...