Gjest fattig student Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Har strøket på to eksamener (til sammen ett semester) og avsluttet ett semester en gang pga sykdom. Husker ikke om jeg informerte lånekassen om dette: Kan det være "sykdomssemestertet" uten å gi legeerklæring på dette, som gjør at jeg fikk avslag på lånesøknad dette semesteret? 0 Siter
Yia Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Ja, det er nok det. Nøyaktig det samme skjedde meg, men jeg søkte på nytt med legeerklæring og fikk for et semester til. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 høres rart ut.. trodde man skulle få støtte uansett jeg , bare man ikke var forsinket mer enn 2 år 0 Siter
Yia Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 høres rart ut.. trodde man skulle få støtte uansett jeg , bare man ikke var forsinket mer enn 2 år De har strammet inn på det der, jeg er halvannet år forsinket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.