Gå til innhold

Hva har 45 000 innvandrere til Oslo gjort med boligmarkedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives kjempegodt her! Fantastisk sted å vokse opp for jenta mi og vi har lært enormt. Hadde aldri feiret Eid eller spist iransk mat, sett pakistansk bryllup osv.osv. før jeg flyttet hit. Jenta vår har venner fra alle verdenshjørner og vi har fått mange nye venner. Ja her kommer det stadig spennende retter på døren og vi har et fantastisk miljø i vår oppgang. 10 nasjonaliteter bare i vår oppgang (lavblokk).

Bondegår rett ved, gangveier overalt, 20 min til stranden, skog rett utenfor døra. Tror mange hadde fått hakaslepp den dagen de hadde tatt seg en tur. har skjedd triste ting her, ja, men det er veldig sjeldent. Så Holmlia er et tydelig bevis på at mange ulike kulturer kan leve sammen!

Det aller tristeste som skjedde var jo på grunn av folk som ikke bor på Holmlia. Jeg opplevde i alle fall ikke noe negativt da pappa bodde der og da var jeg femten år. Litt skummelt var det å gå ute alene i mørket, men det var mest fordi jeg var vant til å bo langt fra byen.

Nå har vi slått et slag for østkanten, kanskje boligprisene går opp igjen? ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariamamma

10

• keinstein

10

• Prozak

6

• Glimtipper

5

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...