Gjest hissi Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hei! Vet du om jeg kan få stipend når jeg går på yrkesrettet attføring med minstesats? Dvs jeg får ca 7000 utbetalt pr mnd, brutto blir vel +100.000 tror jeg... 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Er vel maks 110 000,- i brutto, tror jeg? Se lånekassens sider. Tror det fremgår ganske klart der. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Er vel maks 110 000,- i brutto, tror jeg? Se lånekassens sider. Tror det fremgår ganske klart der. jo tror du kan få , men når lånekassen ser ligningen din og at du har fått så og så mye i attføringstøtte gjøres vel stipendet om til lån. noe stipend får man sikkert 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 jo tror du kan få , men når lånekassen ser ligningen din og at du har fått så og så mye i attføringstøtte gjøres vel stipendet om til lån. noe stipend får man sikkert Denne tror jeg kom til feil person. 0 Siter
Gjest hissi Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Denne tror jeg kom til feil person. Poenget er at jeg ikke vil ha noe som blir omgjort til lån. Hvis jeg ev kunne fått noe, så måtte alt vært stipend. Har lån fra før, og siden jeg har attføring har jeg bestemt meg for å ikke låne fem øre mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.