Gå til innhold

Hvem ryker i Idol i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sånn
Skrevet

Audun og iselin er like dårlige de burde gå ut før de andre som synger bra.

Gjest Bært bært
Skrevet

Aner ikke, har bare registrert at Berte Rommetveit er vikarprogramleder og vurderer å se en Idolsending for første gang kun pga det :) Nuuuuudelige dama...

Skrevet

Aner ikke, har bare registrert at Berte Rommetveit er vikarprogramleder og vurderer å se en Idolsending for første gang kun pga det :) Nuuuuudelige dama...

Jeg så Berte i filmen "United" og ble imponert. Ser fram til å se henne i kveld. Husker ikke Iselin. Kanskje Audun ryker ut.

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg synes også Rommetveit er nydelig, men ikke f... om jeg orker å utsette meg for Idol av den grunn. Ser heller "United" på søndag kveld på NRK1. Eller kanskje ikke, egentlig jeg er imot å se filmer pga... blablabla..

Gjest vioola
Skrevet

nei , iselin har masse fang.. dessuten var hun uheldig forrige gang , hun mistet øreproppen så hun hørte ikke selv hvordan hun sang.. og når hun gikk videre etter å ha sunget grusomt forrige gang..da går hun nok videre i dag også

Gjest Bært bært
Skrevet

Jeg synes også Rommetveit er nydelig, men ikke f... om jeg orker å utsette meg for Idol av den grunn. Ser heller "United" på søndag kveld på NRK1. Eller kanskje ikke, egentlig jeg er imot å se filmer pga... blablabla..

går den på søndag? Takk, har ikke sett den enda, må få den med meg da :)

Skrevet

nei , iselin har masse fang.. dessuten var hun uheldig forrige gang , hun mistet øreproppen så hun hørte ikke selv hvordan hun sang.. og når hun gikk videre etter å ha sunget grusomt forrige gang..da går hun nok videre i dag også

Ja, jeg tror vel også det, Tor Milde har nok med sine negative kommentarer til Iselin utløst en slik effekt som ble Sandra til del ifjor !!

en masse stemmer fra folk som synes synd i jenta og slett ikke bryr seg om hun kan synge eller ikke

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg tror og håper Audun ryker ikveld. Engelsk-uttalen hans suger. Han sang jo helt jævlig sist også.

Håper ikke Iselin ryker kveld. Hun har valgt en bra sang (Embrace Me9, så jeg tror hun vinner på det. Bedre låt-valg enn sist kanskje.

Visnu kommer nok til å ryke ganske tidlig også. Norge er ikke modent for en ikke-norsk idol-vinner enda, tror jeg..Har nntrykk av det. Men fyren er utrolig talentfull, spør du meg..Norges beste r&b-sanger(?)

Men alt kan igrunn skje. Anh Vu ble jo stemt ut tidlig også.

De fleste skuffet egentlig sist, så man vet igrunn aldri.

Gjest vioola
Skrevet

Jeg tror og håper Audun ryker ikveld. Engelsk-uttalen hans suger. Han sang jo helt jævlig sist også.

Håper ikke Iselin ryker kveld. Hun har valgt en bra sang (Embrace Me9, så jeg tror hun vinner på det. Bedre låt-valg enn sist kanskje.

Visnu kommer nok til å ryke ganske tidlig også. Norge er ikke modent for en ikke-norsk idol-vinner enda, tror jeg..Har nntrykk av det. Men fyren er utrolig talentfull, spør du meg..Norges beste r&b-sanger(?)

Men alt kan igrunn skje. Anh Vu ble jo stemt ut tidlig også.

De fleste skuffet egentlig sist, så man vet igrunn aldri.

ja den sangen er fint , og iselin har mye sjarm og tror hun har stort uviklingspotensialet også , så vil gjerne se henne videre. hun er liksom ikke en av de syngedamene det går ti av dusinet på eller hva det heter

audun vil jeg gjerne ha ut , håper marita gjør det fint i kveld..men hun har vist fått brennkopper.. han alexander kan også gjerne gå ut for min del han synger jo greit , men har en forferdelig personlighet..ser ond ut

Skrevet

ja den sangen er fint , og iselin har mye sjarm og tror hun har stort uviklingspotensialet også , så vil gjerne se henne videre. hun er liksom ikke en av de syngedamene det går ti av dusinet på eller hva det heter

audun vil jeg gjerne ha ut , håper marita gjør det fint i kveld..men hun har vist fått brennkopper.. han alexander kan også gjerne gå ut for min del han synger jo greit , men har en forferdelig personlighet..ser ond ut

:-) Endelig kan jeg få lære bort noe og det er ikke ofte:-)

altså

1 dusin =12

og det du ville si var at det gikk 13 av dem på dusinet, med andre ord dødskjedelige.

:-)

Gjest vioola
Skrevet

:-) Endelig kan jeg få lære bort noe og det er ikke ofte:-)

altså

1 dusin =12

og det du ville si var at det gikk 13 av dem på dusinet, med andre ord dødskjedelige.

:-)

hehe , oki ,takk , nå vet jeg det

Skrevet

Hørte nettopp Iselin, hun var veeeldig mye bedre i dag enn forrige gang. Håper og tror Audun ryker i kveld

Gjest irene2
Skrevet

Hørte nettopp Iselin, hun var veeeldig mye bedre i dag enn forrige gang. Håper og tror Audun ryker i kveld

Er Kurt røket ut?

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jeg tipper Aleksander. Sangen fenget ikke noe særlig, og tror ikke folk stemmer på han pga det låtvalget

Gjest M.Angelica
Skrevet

Idag gikk det dårlig for Iselin synes jeg.

Vivian var god! Hun passer til sånne sanger.

Audun kom seg. Han klarte å synge fem setninger någen lunde ok :P

Gjest heinz
Skrevet

Uff, skjønner ikke hvordan folk kan si at Iselin var så mye bedre. Det vil si, hun var jo det, for forrige gang var rett og slett helt for j**, unnskyld meg.. Men igjen synger hun surt og usikkert og det høres ikke bra ut i det hele tatt! Synes egentlig at nivået er veldig lavt til å være Idol-finalerunder.. Lite bra stemmer, særpreg og sjarm spør du meg.

Og feigt (taktisk:))låtvalg av Audun! Nesten ingen engelske ord å uttale.. Men gutten er jo helt sjarmløs og kjedelig på scenen jo..

Håper Iselin ryker ut, det er nesten tragisk dårlig..

Vet ikke hvem jeg skal heie på i år engang:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...