Gå til innhold

Hvem ryker i Idol i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke sett mer enn de siste fire sangene, så jeg får dømme etter den lille reprisen. Hun som ser ut som Anbjørg Lien sang dødsbra. Den blonde, pene jenta var tam i kveld, Marita sang dårlig, Ørjan også, men han har så mange fans at han ikke ryker med det første. Audun sang litt bedre enn jeg hadde venta. Samme med Iselin. Wishnu(?) sang bra. Anders var ok. Christian passet ikke til å synge den låta der, det så teit ut og låt forferdelig platt, men han har mange fans blant fjortisene, så han ryker neppe ut. Har jeg glemt noen nå?

Jeg tror det blir den pene, blonde eller Marita.

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg tipper Audun.

Tja sikkert enn som er bedre enn Iselin og Audun som ryker ut.

Sånn er jo Idol.

Gjest Settlers
Skrevet

Audun eller Iselin håper jeg. Audun burde gått ut forrige uke, det var jo helt flaut å høre på. Bittelitt bedre i dag, men ikke godt nok. Kan ikke tenke meg annet enn at det er fjortissjenter som stemmer han videre!? Hun som gikk ut sist var flink, synes jeg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg fikk ikke sett mer enn de siste fire sangene, så jeg får dømme etter den lille reprisen. Hun som ser ut som Anbjørg Lien sang dødsbra. Den blonde, pene jenta var tam i kveld, Marita sang dårlig, Ørjan også, men han har så mange fans at han ikke ryker med det første. Audun sang litt bedre enn jeg hadde venta. Samme med Iselin. Wishnu(?) sang bra. Anders var ok. Christian passet ikke til å synge den låta der, det så teit ut og låt forferdelig platt, men han har mange fans blant fjortisene, så han ryker neppe ut. Har jeg glemt noen nå?

Jeg tror det blir den pene, blonde eller Marita.

Hvem er Christian?

Gjest nosigns
Skrevet

Siden det er fjortisene som stemmer, går hun ut som hadde den blå kjolen! Var det Stine hun het? HVEM i hule heiteste trer en kjole med den lengden på en ung jente???????????

Gir samme resultat som da de gav hun ifjor den forferdelige høysåta! Folk hører ikke på stemmen, de ser på sjarmen, utseendet og klærne! Det er en idolkonkurranse, ikke en sangkonkurranse, det sier jo dommerne også, de vil ha en som har hele pakka. Og da går en ikke i en slik damekjole...

Gjest Settlers
Skrevet

Siden det er fjortisene som stemmer, går hun ut som hadde den blå kjolen! Var det Stine hun het? HVEM i hule heiteste trer en kjole med den lengden på en ung jente???????????

Gir samme resultat som da de gav hun ifjor den forferdelige høysåta! Folk hører ikke på stemmen, de ser på sjarmen, utseendet og klærne! Det er en idolkonkurranse, ikke en sangkonkurranse, det sier jo dommerne også, de vil ha en som har hele pakka. Og da går en ikke i en slik damekjole...

Helt enig med deg! Den nydelige unge jenta, i DEN kjerringkjolen! Verste Sparkjøp-sort... Jeg tenkte også på Idol-Maria i fjor. Forferdelig synd om Stine (heter hun det?) går ut, for hun er flink :-)

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg tipper Aleksander. Sangen fenget ikke noe særlig, og tror ikke folk stemmer på han pga det låtvalget

blue cucumber, artig navn!

Jeg synes også det er rart at deltagerne ikke får veiledning i å velge sanger som passer stemmen deres. BLIR de et nytt idol,så synger de jo aldri sanger som ikke passer dem allikevel. Så hvorfor skal en balladesanger kunne synge rock og omvendt.

Men de må jo ha dårlig selvinnsikt også? Ikke kjenne egen stemme. De er jo SÅ håpefulle om å gå videre, og så velger enkelte totalt ukjente låter, som ikke fenger folk. Folk er jo så lettstyrte at de stemmer på en som synger en fengende sang som har gått på radio'n stdig vekk,eller som TV-reklame. Det som sitter i øra fenger. En sang fenger nesten aldri første gang en hører den. Hvorfor kan ingen fortelle de her idoldeltagerne det?

Gjest vioola
Skrevet

synes det er forferdelig synd om stine går ut. Hun har virkelig en nydelig stemme og kan nok gjøre det bra fremover . også er hun fra jessheim.. og lokalpatriotismen på romerike er stor så alle kommer til å stemme på henne.

håper bare ikke maria effekt slår henne yt

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg reagerte også på kjolen hennes! Herregud, DEN kjerringkjolen jo!! Har dem ikke egen fri vilje dissa deltakerne? Jeg hadde aldri gått med det der!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...