Gjest Bært bært Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Se på kalender'n, da! Mars, står det, midt i til og med. På tide å skru på den brytern som heter VÅR nå, ja? Skakke være 10 blå nå vettu! Vennlig hilsen Blåfrossen 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Makan til sutring og klaging fra folk, ass... Hva skjer med vårt samfunn, egentlig? Norge er vinterland, og mars er MINST like mye en vinter-. som en vårmåned! Basta bom! De som ikke tåler det, får dra tilbake til der kom fra. Sin mors mage. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Det er bar asfalt, det urbane vårtegnet. Men 2-3 meter høye brøytekanter og en meter andre steder. Her skal et bli moro med snøsmelting, det blir nok rafting nedover hoverveien og en liten sjø nede på myra. Plask-plask 0 Siter
Piraye Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Snøstorm her. Helt greit, har akkurat kjøpt meg jakke.... 0 Siter
siriil Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Makan til sutring og klaging fra folk, ass... Hva skjer med vårt samfunn, egentlig? Norge er vinterland, og mars er MINST like mye en vinter-. som en vårmåned! Basta bom! De som ikke tåler det, får dra tilbake til der kom fra. Sin mors mage. Jeg syns bært bært hadde et koselig innlegg jeg :-) alle lengter vel etter litt vår vil jeg tro..bare ikke du forstår jeg..:-) 0 Siter
siriil Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Makan til sutring og klaging fra folk, ass... Hva skjer med vårt samfunn, egentlig? Norge er vinterland, og mars er MINST like mye en vinter-. som en vårmåned! Basta bom! De som ikke tåler det, får dra tilbake til der kom fra. Sin mors mage. den siste fra meg var til deg altså :-) 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg syns bært bært hadde et koselig innlegg jeg :-) alle lengter vel etter litt vår vil jeg tro..bare ikke du forstår jeg..:-) Err... Jeg innrømmer det; jeg er skifundamentalist. Blir sur når folk klager over mye snø. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Err... Jeg innrømmer det; jeg er skifundamentalist. Blir sur når folk klager over mye snø. :-) Snø i marka er helt greit - da kan den brukes til noe (skigåing, f.eks). Men i byen er det overhodet ingen nytteverdi - ergo hat. "............................................." 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Snø i marka er helt greit - da kan den brukes til noe (skigåing, f.eks). Men i byen er det overhodet ingen nytteverdi - ergo hat. "............................................." Daah. 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 For ikke å snakke om 23 som vi nettopp hadde! *BRRRRRRR* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.