Gå til innhold

Hei, Vaktmester'n...

Anbefalte innlegg

Gjest Bært bært
Skrevet

Se på kalender'n, da! Mars, står det, midt i til og med. På tide å skru på den brytern som heter VÅR nå, ja? Skakke være 10 blå nå vettu!

Vennlig hilsen

Blåfrossen

Gjest staedtler
Skrevet

Makan til sutring og klaging fra folk, ass... Hva skjer med vårt samfunn, egentlig? Norge er vinterland, og mars er MINST like mye en vinter-. som en vårmåned!

Basta bom! De som ikke tåler det, får dra tilbake til der kom fra. Sin mors mage.

Skrevet

Det er bar asfalt, det urbane vårtegnet. Men 2-3 meter høye brøytekanter og en meter andre steder. Her skal et bli moro med snøsmelting, det blir nok rafting nedover hoverveien og en liten sjø nede på myra.

Plask-plask

Skrevet

Snøstorm her. Helt greit, har akkurat kjøpt meg jakke....

Skrevet

Makan til sutring og klaging fra folk, ass... Hva skjer med vårt samfunn, egentlig? Norge er vinterland, og mars er MINST like mye en vinter-. som en vårmåned!

Basta bom! De som ikke tåler det, får dra tilbake til der kom fra. Sin mors mage.

Jeg syns bært bært hadde et koselig innlegg jeg :-) alle lengter vel etter litt vår vil jeg tro..bare ikke du forstår jeg..:-)

Skrevet

den siste fra meg var til deg altså :-)

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg syns bært bært hadde et koselig innlegg jeg :-) alle lengter vel etter litt vår vil jeg tro..bare ikke du forstår jeg..:-)

Err... Jeg innrømmer det; jeg er skifundamentalist. Blir sur når folk klager over mye snø. :-)

Skrevet

Err... Jeg innrømmer det; jeg er skifundamentalist. Blir sur når folk klager over mye snø. :-)

Snø i marka er helt greit - da kan den brukes til noe (skigåing, f.eks). Men i byen er det overhodet ingen nytteverdi - ergo hat.

"............................................."

Gjest staedtler
Skrevet

Snø i marka er helt greit - da kan den brukes til noe (skigåing, f.eks). Men i byen er det overhodet ingen nytteverdi - ergo hat.

"............................................."

Daah.

Skrevet

For ikke å snakke om 23 som vi nettopp hadde! *BRRRRRRR*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...