Gå til innhold

Katten tisset på hodeputa mi, med meg sovende der...

Anbefalte innlegg

Jeg tror også det, så i første omgang får vi finne tiltak som avstresser den. Så får vi ta det derfra.

Begynner å glede meg til kullet kommer. Masse arbeid, men helt fantastisk. Og det er så mange som steriliserer nå, at det går greit å få gitt dem bort. Når hun viser tegn til at hun er sliten av kull, steriliserer vi henne. Så vi får se hvordan det blir nå tredje gangen.

Sikkert veldig gøy med miniatyrpuser! Den som bor her er en diger, sær og kastrert hannkatt!

Lykke til med pusunger og avstressing!

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

25

• Yia

21

• jaime

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Vår katt pisser ute, den sier ifra med "mjau" eller ved å sette seg foran døra. Er vi litt uoppmerksomme, går den på de "ulovlige" plassene. Spisebordet for eksempel. Da vet den at det går lukt ut. Den er så klok atte.

Er den i et rom med kasse, og ikke har mulighet til å komme ut eller si i fra, bruker den alltid kassa. Så det med fornuftig pissing kan den.

Så mange merkelige katter du har hatt eller vært i kontakt med da:o)

Jeg trodde en stund vi drev dyrepark :-) Det kvekka, peip, bjeffa og mjaua overalt. Rekorden var 4 katter og 3 hunder på en gang inne på tunet, bare en var vår da. Vi hadde til og med en skilpadde som opprinnelig var "død". Alle hadde dyr der vi bodde.

Gjest merkelig eller normalt?

Sikkert veldig gøy med miniatyrpuser! Den som bor her er en diger, sær og kastrert hannkatt!

Lykke til med pusunger og avstressing!

Det er morsomt med små kattunger for en stund, men takke meg til store katter med sine snodige personligheter sånn i lengden. Det er meningen de skal bli store;o)

Gjest merkelig eller normalt?

Jeg trodde en stund vi drev dyrepark :-) Det kvekka, peip, bjeffa og mjaua overalt. Rekorden var 4 katter og 3 hunder på en gang inne på tunet, bare en var vår da. Vi hadde til og med en skilpadde som opprinnelig var "død". Alle hadde dyr der vi bodde.

:o)

Kan du forklare det med den "døde" skilpadden? :-)

Annonse

Jeg tror også det, så i første omgang får vi finne tiltak som avstresser den. Så får vi ta det derfra.

Begynner å glede meg til kullet kommer. Masse arbeid, men helt fantastisk. Og det er så mange som steriliserer nå, at det går greit å få gitt dem bort. Når hun viser tegn til at hun er sliten av kull, steriliserer vi henne. Så vi får se hvordan det blir nå tredje gangen.

"Når hun viser tegn til at hun er sliten av kull, steriliserer vi henne"

Det der er fullstendig misforstått. Hun vil aldri vise tegn til det, og kan bli drektig så lenge hun er i fysisk stand til det. Med mindre dere er sikre på at dere får gitt bort fremtidige kull også, så plikter dere som dyre/katte-venner å sterilisere henne. Mulig jeg høres krass ut, men sånn er det ganske enkelt.

"........................................"

Kan du forklare det med den "døde" skilpadden? :-)

Tenk nå. Hva gjør skilpadder om vinteren? Og hva tror folk som ikke vet noe om det?

Jeg vekket den opp fra de døde, et mirakel foran peisen. Litt varme, og jaggu rørte den på seg. Og beit søstra mi.

Tenk nå. Hva gjør skilpadder om vinteren? Og hva tror folk som ikke vet noe om det?

Jeg vekket den opp fra de døde, et mirakel foran peisen. Litt varme, og jaggu rørte den på seg. Og beit søstra mi.

Jeg vet jo at skilpadder går i dvale. Lurte bare på hvordan man kom frem til at den var død :-)

hehe, hvilken opplevelse :)))

Kan det være at hun prøver å markere seg overfor deg, vise sin "makt" før hun føder, slik at hun står sterkere i beskyttelsen av de små? Bare min første tanke.

Om du syntes det var mye tiss nå, trøst deg med at det nok blir myye mer når kattungene kommer til :)

"Om du syntes det var mye tiss nå, trøst deg med at det nok blir myye mer når kattungene kommer til :)"

Å? Hvorfor det? Har aldri opplevd "mer tiss" med kull i huset.

"..........................................."

Jeg vet jo at skilpadder går i dvale. Lurte bare på hvordan man kom frem til at den var død :-)

Det var en sprek 44-åring, de arvet den plutselig, og visste ikke noe om skilpadder. Da den var alene hjemme på høsten, så sto vinduet oppe. De trodde den frøs i hjel. Jeg så de sto og gravde i hagen. Vi måtte grave den opp igjen, men den hadde nok gravet seg ut til våren :-) det hadde blitt enda større mirakel.

Det var en sprek 44-åring, de arvet den plutselig, og visste ikke noe om skilpadder. Da den var alene hjemme på høsten, så sto vinduet oppe. De trodde den frøs i hjel. Jeg så de sto og gravde i hagen. Vi måtte grave den opp igjen, men den hadde nok gravet seg ut til våren :-) det hadde blitt enda større mirakel.

Keinstein- the miracle worker! Morsom historie! Godt skilpadden sov, for et traume å bli levende begravet! :-)

Annonse

Keinstein- the miracle worker! Morsom historie! Godt skilpadden sov, for et traume å bli levende begravet! :-)

Morsomt det der. Med mye rare naboer og venner så blir det mange minner. Herrejemini for en ungeflokk. Naboene yngla som kaniner.

Den typen skilpadde graver hi og overvintrer, kraftige klør, så jeg tipper den hadde klart seg helt fint. 20 cm løs jord er ikke problem.

Den typen skilpadde graver hi og overvintrer, kraftige klør, så jeg tipper den hadde klart seg helt fint. 20 cm løs jord er ikke problem.

Da lærte jeg noe nytt, takk :-)! Jeg ønsket meg skilpadde som liten, men ble avspist med en hamster...

"Når hun viser tegn til at hun er sliten av kull, steriliserer vi henne"

Det der er fullstendig misforstått. Hun vil aldri vise tegn til det, og kan bli drektig så lenge hun er i fysisk stand til det. Med mindre dere er sikre på at dere får gitt bort fremtidige kull også, så plikter dere som dyre/katte-venner å sterilisere henne. Mulig jeg høres krass ut, men sånn er det ganske enkelt.

"........................................"

Enig med du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...