Gå til innhold

nå synger iselin

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

*krysse* fingrene for at iselin kommer seg helskinnet igjenom sangen.var ikke så verst det her

Gjest Madagaskar
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg Iselin gjorde det utrolig dårlig.

Og jeg ser så lite på idol at jeg vet ikke hva folk heter der. Men det navnet har jeg registrert nettopp fordi hun synger bare helt for jævlig.

Gjest vioola
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg Iselin gjorde det utrolig dårlig.

Og jeg ser så lite på idol at jeg vet ikke hva folk heter der. Men det navnet har jeg registrert nettopp fordi hun synger bare helt for jævlig.

men er litt norskt da , og heie på underdogen..vivian vet man alltid gjør det bra. Mens med iselin sitter man med frynsete nerver og håper hun gjør en ok opptreden.

Gjest Hanneline
Skrevet

men er litt norskt da , og heie på underdogen..vivian vet man alltid gjør det bra. Mens med iselin sitter man med frynsete nerver og håper hun gjør en ok opptreden.

Begriper ikke hva Iselin har der å gjøre.

Gjest Madagaskar
Skrevet

Enig der!

Gjest vioola
Skrevet

hun har noe med seg , men har ikke gjort det bra hittils. hun har en særegen stemme.. litt sånn country og vise sang aktig.. hun er ikke som en av de syngedamene det går 13 på dusinet av. Vi ser jo hvor elendig det gikk med idol jorunn.

Gjest abrahamsen
Skrevet

HALLO??! Ikke så verst? Det var det verste jeg har hørt. Synge kan hun ikke!!

Gjest abrahamsen
Skrevet

hun har noe med seg , men har ikke gjort det bra hittils. hun har en særegen stemme.. litt sånn country og vise sang aktig.. hun er ikke som en av de syngedamene det går 13 på dusinet av. Vi ser jo hvor elendig det gikk med idol jorunn.

Jo hun er en syngedame det går MINST 13 på dusinet av. Himmel ass...

Gjest nosigns
Skrevet

HALLO??! Ikke så verst? Det var det verste jeg har hørt. Synge kan hun ikke!!

Og enda gikk hun videre... Huff'a meg!

Gjest vioola
Skrevet

Og enda gikk hun videre... Huff'a meg!

jeg gir henne en sjanse til..audun ville jeg uansett gjerne ha ut. gjør hun ikke en god opptreden neste gang skal jeg slutte å forsvare henne

Skrevet

Hun har en spesiell stemme. Kunne vært kul, men hun har ikke helt kontroll over den, desverre. Sjarm har hun derimot. Og så vinket hun til meg og venninna mi på karl johan forrige uke hehe.

Skrevet

Hun har da vel like mye der å gjøre som alle de andre.

Det bør da vel være rimelig tydelig for de fleste at Idol har utspilt sin rolle nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...