Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest milllie
Skrevet

Huff, de var fæle. På 70-tallet gikk rødstrømpe/AKPmlèrne med slike.

Skrevet

Huff, de var fæle. På 70-tallet gikk rødstrømpe/AKPmlèrne med slike.

Jeg vet de ikke er pene, det er heller ikke hensikten med dem.

Skrevet

Det er vel litt fjorårets mote, men jeg så at de solgte noen sånne for 100 kr på Bianco. :-) Håper at du finner!

Skrevet

Tror du lett kan finne slike sko på tilbud siden det var veldig in ifjor.. Vet Skoringen, Bianco, DinSko og EuroSko hadde slike ifjor så mulig du finner noe der hvis du er heldig :)

Mary Poppins
Skrevet

De var jo inn ifjor og da fantes de også som etterlikning i alle de store skokjedene, da kostet de rundt 200-300kr. Så i beste fall så kan det tenkes at det finnes noen butikker som har noen igjen på restlager ellers tror jeg nok det blir vanskelig å finne dem.

Ser at du har tenkt å bruke dem på hytta, men hva med moonboots? De er både varmere og kulere :)

Gjest dilly
Skrevet

Tror det er noe som heter EMU. Vet ikke om det er så veldig mye billigere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...