Gå til innhold

Kulepenn på PC-skjermen

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Da jeg skrudde på PC'en så jeg til min forferdelse at min lille engel på to år har vært oppå skrivebordet og tegnet på flatskjermen med kulepenn :-(

Vi kjøpte ny PC for bare noen måneder siden, og jeg vet om en mann som ikke kommer til å bli blid når han ser det.

Noen råd? Har prøvd å gni litt forsiktig med en finger, men det sitter fast (flere timer siden det skjedde). Kan jeg bruke våt klut på en slik skjerm?

Kjedelig. Den rakkerungen!

Skrevet

hehe - min yngste engel gjorde det samme en gang - med sprittusj...

Brukte sånne Ajax våtservietter, og heldigvis, det gikk bra (og far i huset vet ikke om det - til dags dato ;)

Du bør i alle fall være lett på hånden. Tror jeg ville ha konferert med fagfolk, kanskje det står noe i manualen til skjermen?

Lykke til i alle fall :)

Skrevet

Er det ikke herrrrlig med slike kreative barn? Hurra for dem! ;-)

PS: min har tegnet det han påstår er skumle troll på døra si. Med sprittusj....

Gjest prust
Skrevet

Det er glass. Bruk sprit.

Det er vel ikke glass på flatskjerm? Den er liksom litt myk og gir etter når jeg trykker på den.

Gjest prust
Skrevet

hehe - min yngste engel gjorde det samme en gang - med sprittusj...

Brukte sånne Ajax våtservietter, og heldigvis, det gikk bra (og far i huset vet ikke om det - til dags dato ;)

Du bør i alle fall være lett på hånden. Tror jeg ville ha konferert med fagfolk, kanskje det står noe i manualen til skjermen?

Lykke til i alle fall :)

Har ikke Ajax våtservietter, men vi har noen vi bruker på innsiden av rutene på bilen. De duger kanskje?

Har noen dager på meg før min kjære kommer hjem :-)

Gjest prust
Skrevet

Er det ikke herrrrlig med slike kreative barn? Hurra for dem! ;-)

PS: min har tegnet det han påstår er skumle troll på døra si. Med sprittusj....

Huff - jeg jeg får prøve å se det positive i det. Kreative barn, ja....

Husker en gang eldstemann satt og spiste kveldsmat.

Skrevet

Huff - jeg jeg får prøve å se det positive i det. Kreative barn, ja....

Husker en gang eldstemann satt og spiste kveldsmat.

Hihi! Ser det for meg:-)

Gjest Hanneline
Skrevet

Det er vel ikke glass på flatskjerm? Den er liksom litt myk og gir etter når jeg trykker på den.

Gå til butikker som selger flatskjerm og kjøp en flatscreen cleaner. Kanskje det hjelper?

Gjest klemsidemsi
Skrevet

Uffda.. hva med å ringe PC-produsentene/selgerne og høre? Det må jo de vite..

Gjest prust
Skrevet

Uffda.. hva med å ringe PC-produsentene/selgerne og høre? Det må jo de vite..

Det var jo mannen min som ordnet alt med PC-kjøpet (typisk). Da må jeg jo ringe ham og fortelle hva som er skjedd slik at han kan fortelle hvem jeg evt skal kontakte...

Skrevet

Glass. To lag tynt matt glass. Det du ser når du trykker er krystallene mellom som blir klemt og polariserer. Ikke trykk for hardt. Skjermrens er isopropanol, en alkoholtype. OBS: kan ikke drikkes! :-)

Skrevet

Gå til butikker som selger flatskjerm og kjøp en flatscreen cleaner. Kanskje det hjelper?

Godt råd. Men det er bare sprit, vann og ørlitt litt såpe ala Zalo. God bisniss, for en eller annen.

Skrevet

Det høres ut som en film fra 50-tallet. Nå blir far sint når han kommer hjem...

Gjest prust
Skrevet

Glass. To lag tynt matt glass. Det du ser når du trykker er krystallene mellom som blir klemt og polariserer. Ikke trykk for hardt. Skjermrens er isopropanol, en alkoholtype. OBS: kan ikke drikkes! :-)

Har ikke skjermrens. Kan jeg bruke våtservietter til briller eller til bilrutene?

Hvis ikke, får jeg kjøpe noe i morgen. Databutikk? Lover å ikke drikke det!

Gjest prust
Skrevet

Det høres ut som en film fra 50-tallet. Nå blir far sint når han kommer hjem...

Huff - jeg ler. Vet bare at sånne ting ergrer ham vanvittig. Riper og merker inni bilen, sjokoladekliss på setetrekket i bilen, en ripe på badegolvsflisene, kulepenn på pc'en!

Skrevet

Har ikke skjermrens. Kan jeg bruke våtservietter til briller eller til bilrutene?

Hvis ikke, får jeg kjøpe noe i morgen. Databutikk? Lover å ikke drikke det!

Det er glass, så ikke noe biter på det unntatt flussyre :-)

Bruk det du har for glass, spesialmidler er bare lureri. Bare det ikke renner for mye vann inn i elektronikken.

Skrevet

Huff - jeg ler. Vet bare at sånne ting ergrer ham vanvittig. Riper og merker inni bilen, sjokoladekliss på setetrekket i bilen, en ripe på badegolvsflisene, kulepenn på pc'en!

Da håper vi han ikke har katt, hund eller barn. De lager fryktelig mange riper og flekker :-)

Hva hadde han sagt om noen hadde tisset i skoene hans?

Gjest prust
Skrevet

Da håper vi han ikke har katt, hund eller barn. De lager fryktelig mange riper og flekker :-)

Hva hadde han sagt om noen hadde tisset i skoene hans?

Tisset i skoene hans???!!!! HA-HA :-) Tror ikke han hadde blitt så blid da nei, men det hadde neimen ikke jeg heller blitt!

Han har verken hund eller katt, men tre søte små englebarn :-)

Skrevet

Tisset i skoene hans???!!!! HA-HA :-) Tror ikke han hadde blitt så blid da nei, men det hadde neimen ikke jeg heller blitt!

Han har verken hund eller katt, men tre søte små englebarn :-)

Det må du regne med fra katter, men ikke så mye fra barn.

Tiss i skoene er en klassiker, og en jeg kjenner samler på historier om det; reaksjonene er så ulike. Det viser hvor god impulskontroll man har mener hun. Jeg har ikke, for jeg hylte at jeg skulle flå skinnet av den pluss en del andre forferdelige ting (som ikke skjedde).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...