Gå til innhold

Kulepenn på PC-skjermen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jo mannen min som ordnet alt med PC-kjøpet (typisk). Da må jeg jo ringe ham og fortelle hva som er skjedd slik at han kan fortelle hvem jeg evt skal kontakte...

Neida, du bare søker på internett på det merket som står på skjermen din. Evt søke merket + Norge. Finner du bare utenlandske sider, så sjekk om det står noe om norske forhandlere, evt send dem en mail og be om raskt svar.

Deretter ringer du forhandleren og spør. Kan de ikke svare, kan de alltids henvise deg videre.

Skrevet

Er det ikke herrrrlig med slike kreative barn? Hurra for dem! ;-)

PS: min har tegnet det han påstår er skumle troll på døra si. Med sprittusj....

Husker godt hvor fornøyd jeg var med meg selv da jeg (som barn altså, hehe) skrev "fjert" med snirklete skjønnskrift utenpå mammas dyyyre kokebok.

*kreativ*

Skrevet

Jeg hadde kverket krapylet på flekken, og ikke på en barmhjertig måte. Men dette er en av grunnene til at jeg ikke har unger. Eller hund. Eller katt. *klemmer iBook'en sin*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...