Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Gjest Hanneline
Skrevet

Synes deltakerne i år er ekstremt middelmådige jeg...

Omtrent ingen som skiller seg noe særlig ut. I de foregående årene kunne man ihvertfall se _noe_ potensiale i artistene...

Eneste som virker som har litt er Viviann. Kanskje mest fordi hun har scenetekke og ikke er redd for å legge trøkk i syngingen.

Skrevet

Vivian er kjempeflink syns jeg.

Og så liker jeg Jonas. Stemmen hans er deilig å høre på.

:-)

Ellers er det svært mye middelmådighet ja.

Skrevet

Håper de blir flinkere når de har blitt litt varmere i trøya.

Vivian var utrolig bra i dag, Jonas var også bra.

Dessverre sang favoritten min surt. Ørjan altså :) Jeg synes han så delikat altså.

Skrevet

Det er like lite underholdende som BB. Jeg gidder faktisk ikke følge med lenger.

Gjest vioola
Skrevet

hvis man vil se ordentlig flinke idol kanidater bør man se american idol på tv2 zebra. De driver enda og plukker ut finalister. Og likevel har stort sett alle jeg har sett vært mye bedre enn de norske finalistene i år. Dessuten er det mer drama , spenning og følelser...

onsdag og fredag klokka 21..følg med.. forøvrig vet jeg godt hvem artisten som vant er og hun er både vakker , og kjempe talentfull. OG hun selger plater som hakka møkk i usa...gleder meg til å få se hele sesong 2005 av american idol..

Skrevet

hvis man vil se ordentlig flinke idol kanidater bør man se american idol på tv2 zebra. De driver enda og plukker ut finalister. Og likevel har stort sett alle jeg har sett vært mye bedre enn de norske finalistene i år. Dessuten er det mer drama , spenning og følelser...

onsdag og fredag klokka 21..følg med.. forøvrig vet jeg godt hvem artisten som vant er og hun er både vakker , og kjempe talentfull. OG hun selger plater som hakka møkk i usa...gleder meg til å få se hele sesong 2005 av american idol..

Jadda jadda jadda.... men jeg liker nå norsk idol best uansett. Det kan jo hende at lille Norge også har noen talenter innimellom.

Gjest vioola
Skrevet

Jadda jadda jadda.... men jeg liker nå norsk idol best uansett. Det kan jo hende at lille Norge også har noen talenter innimellom.

ja , kurt nilsen. Og folk får si hva de vil.. men synes david fra idol ga ut en veldig hederlig god plate. jorunn har jeg ikke sansen for.jeg følger selvfølgelig spent med på norsk idol også , det som er så genialt..american idol begynner klokka 21..så får jo sett begge deler

Gjest vioola
Skrevet

ja , kurt nilsen. Og folk får si hva de vil.. men synes david fra idol ga ut en veldig hederlig god plate. jorunn har jeg ikke sansen for.jeg følger selvfølgelig spent med på norsk idol også , det som er så genialt..american idol begynner klokka 21..så får jo sett begge deler

får aldri nok av idol.. vil ha 24 timers idol sending fra alle verdens hjørner ehm

Skrevet

Jeg synes Vivian var knallflink i dag, jeg liker Jonas godt, og Ørjan også. Wisnu var vel også flink i dag.

De dårligste var Iselin, Audun og Marita, synes jeg...

Gjest vioola
Skrevet

Jeg synes Vivian var knallflink i dag, jeg liker Jonas godt, og Ørjan også. Wisnu var vel også flink i dag.

De dårligste var Iselin, Audun og Marita, synes jeg...

jeg vet ikke hva det er..vivian gjorde det bra jøss. Men synes liksom at når folk synger respect så høres det ut som sånn karaoke versjon.. Bare aretha som kan synge den sangen.

delphina1365380402
Skrevet

Er bare Vivian og Jonas som er noe tess i år! De bør komme til finalen.

Gjest gomle
Skrevet

Jeg bare elsker stemmen til Jonas, den er utrolig rå og deilig å høre på! Jeg får gåsehud hver gang jeg hører ham. Jeg håper han kommer til finalen!!

Skrevet

Jeg bare elsker stemmen til Jonas, den er utrolig rå og deilig å høre på! Jeg får gåsehud hver gang jeg hører ham. Jeg håper han kommer til finalen!!

enig. sjarmerende er han og! Skulle vært 10 år eldre :P

Skrevet

Japp. Vivian er ikke noe å skryte av, hun heller.

Skrevet

Jonas, Wisnu og Vivian er favorittene mine, i den rekkefølgen. Vivian er kanonflink til å synge, men jeg synes hun mangler særpreg. Jonas har vært favoritt fra første gang jeg hørte ham, og Wisnu imponerer like mye hver gang.

Skrevet

enig. sjarmerende er han og! Skulle vært 10 år eldre :P

For min del 5 år eldre.... herlig den gutten der

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...