Gjest hva gjør jeg med dette da Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Har bestilt kjøkken fra KVIK med skaper som skal "opp til taket". Det er slik at disse overskapene skal hektes på en skinne. Altså skinnen festes først i veggen, og deretter skapet. Men da må det jo bli en glippe mot taket,for å få hektet på skapet. Hva kan jeg gjøre med denne glippen??? Skapdørene går helt opp på skapene, slik at en list kan ikke festes på skapet. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Har du fått skapet? Det bruker alltid å være litt ramme rundt, så det går nok fint med en tynn list over. 0 Siter
Gjest hva gjør jeg med dette da Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Har du fått skapet? Det bruker alltid å være litt ramme rundt, så det går nok fint med en tynn list over. Har sett på det, dørene går heeelt opp. Går liksom ikke an å droppe skinna og heller skru dem opp heller, for da tar dørene muligens i taket når de åpnes... -skjønner?? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Har sett på det, dørene går heeelt opp. Går liksom ikke an å droppe skinna og heller skru dem opp heller, for da tar dørene muligens i taket når de åpnes... -skjønner?? auda...det kan jo bli spennende.. Du kan kanskje høre om det er noen lokale bedrifter som kan senke høyden på de litt? 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Spør der du kjøpte skapet! Det må jo finnes en pen løsning på det, ellers hadde ikke KVIK vært på markedet så lenge de har. 0 Siter
ekte nick Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hva med å feste lister øverst på innsiden da? (kan jo limes fast). 0 Siter
ekte nick Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Det vil jo så og si ikke synes nedenfra, da. Ikke for andre i alle fall, kun for deg som kanskje har fiksert deg på akkurat det! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Våre skap går helt i taket. Etter at skapene var satt opp skulle det festes på en bred list helt øverst. 0 Siter
Gjest hva gjør jeg med dette da Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hva med å feste lister øverst på innsiden da? (kan jo limes fast). ja, jeg tror også vi må lime noe oppå, etterpå......det må være plundrete..... 0 Siter
Speak Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det vanlige er at det er en list mellom skapets topp og skapet. Så det blir et lite "plass-svinn" her, men du slipper fetthylla på toppen. Tror de kaller denne lista for fòring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.