Gå til innhold

kjøkkenskap til taket.....?

Gjest hva gjør jeg med dette da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt kjøkken fra KVIK med skaper som skal "opp til taket".

Det er slik at disse overskapene skal hektes på en skinne. Altså skinnen festes først i veggen, og deretter skapet.

Men da må det jo bli en glippe mot taket,for å få hektet på skapet.

Hva kan jeg gjøre med denne glippen???

Skapdørene går helt opp på skapene, slik at en list kan ikke festes på skapet.

Gjest pekka
Skrevet

Har du fått skapet? Det bruker alltid å være litt ramme rundt, så det går nok fint med en tynn list over.

Skrevet

Har du fått skapet? Det bruker alltid å være litt ramme rundt, så det går nok fint med en tynn list over.

Har sett på det, dørene går heeelt opp.

Går liksom ikke an å droppe skinna og heller skru dem opp heller, for da tar dørene muligens i taket når de åpnes...

-skjønner??

Gjest pekka
Skrevet

Har sett på det, dørene går heeelt opp.

Går liksom ikke an å droppe skinna og heller skru dem opp heller, for da tar dørene muligens i taket når de åpnes...

-skjønner??

auda...det kan jo bli spennende.. Du kan kanskje høre om det er noen lokale bedrifter som kan senke høyden på de litt?

Gjest nosigns
Skrevet

Spør der du kjøpte skapet! Det må jo finnes en pen løsning på det, ellers hadde ikke KVIK vært på markedet så lenge de har.

Skrevet

Hva med å feste lister øverst på innsiden da? (kan jo limes fast).

Skrevet

Det vil jo så og si ikke synes nedenfra, da. Ikke for andre i alle fall, kun for deg som kanskje har fiksert deg på akkurat det! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Våre skap går helt i taket. Etter at skapene var satt opp skulle det festes på en bred list helt øverst.

Skrevet

Hva med å feste lister øverst på innsiden da? (kan jo limes fast).

ja, jeg tror også vi må lime noe oppå, etterpå......det må være plundrete.....

Skrevet

Det vanlige er at det er en list mellom skapets topp og skapet. Så det blir et lite "plass-svinn" her, men du slipper fetthylla på toppen. Tror de kaller denne lista for fòring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...