Gjest sminke Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Jeg ble helt forstyrret av de leppene hans i dag, hadde han virkelig leppestift på?? Det så ganske sykt. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 De blir jo alle sminket før tv sending, men de leppene ble lit vel røde ja, enig i det 0 Siter
Gjest sminke Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Og Aleksander hadde kajal!!! At de sminker øynene er vel ganske vanlig, men glossen leppestift på en gutt - nei, det så bare teit ut. 0 Siter
Klara Q Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 At de sminker øynene er vel ganske vanlig, men glossen leppestift på en gutt - nei, det så bare teit ut. Så bare ikke for meg Aleksander som en kajal-gutt. 0 Siter
Moraki Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Så bare ikke for meg Aleksander som en kajal-gutt. Aleksander hadde øyenskygge også. Herlig herlig. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Så bare ikke for meg Aleksander som en kajal-gutt. Han skulle jo være litt rocka da! Rockeartister pleier jo å sminke seg mye. 0 Siter
tonie Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Så bare ikke for meg Aleksander som en kajal-gutt. Han skulle jo være kul rockegutt, da. Litt sånn moderne Thåström. Det var ikke så vellykka. Men hva er det med den gutten? Veldig ambisiøs og dårlig med selvironi? Dårlig med humor i det hele tatt? Sjenert? Eller bare en totalt sjarmløs og arrogant surpomp? 0 Siter
Gjest Lucy Lou Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hvem i all verden ser på idol? Hvor gamle er de som synger i idol? De kan jo knapt synge. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Hvem i all verden ser på idol? Hvor gamle er de som synger i idol? De kan jo knapt synge. Du må tydeligvis se på det side du vet at de ikke kan synge 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Du må tydeligvis se på det side du vet at de ikke kan synge *hehe* Der sa du det jeg hadde tenkt å si! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 *hehe* Der sa du det jeg hadde tenkt å si! Like smart vi ;o) 0 Siter
Anki Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Han skulle jo være kul rockegutt, da. Litt sånn moderne Thåström. Det var ikke så vellykka. Men hva er det med den gutten? Veldig ambisiøs og dårlig med selvironi? Dårlig med humor i det hele tatt? Sjenert? Eller bare en totalt sjarmløs og arrogant surpomp? Sjarmløs er han i hvert fall... Tror enkelt og greit han er videre pga at han er sammen med Vivian, jeg ... Så søtt med kjærestepar videre liksom Vivian har i hvert fall sjarm, verre med han 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Han skulle jo være kul rockegutt, da. Litt sånn moderne Thåström. Det var ikke så vellykka. Men hva er det med den gutten? Veldig ambisiøs og dårlig med selvironi? Dårlig med humor i det hele tatt? Sjenert? Eller bare en totalt sjarmløs og arrogant surpomp? Jeg synes han er skjønn, jeg. En skjønn surpomp! 0 Siter
Gjest luppo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Og Aleksander hadde kajal!!! Det er veldig vanlig å sminke øynene til gutter også. Scenelys fjerner mange trekk. 0 Siter
Gjest Lucy Lou Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Du må tydeligvis se på det side du vet at de ikke kan synge Har sett på det en gang da jeg var på besøk hos en vennine. Kjedet med død forderva 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det er veldig vanlig å sminke øynene til gutter også. Scenelys fjerner mange trekk. Jada, jeg vet jo det. Men det ble litt i tydeligste laget for min smak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.