Gå til innhold

Audun i idol

Anbefalte innlegg

Gjest sminke
Skrevet

Jeg ble helt forstyrret av de leppene hans i dag, hadde han virkelig leppestift på?? Det så ganske sykt.

Gjest pekka
Skrevet

De blir jo alle sminket før tv sending, men de leppene ble lit vel røde ja, enig i det ;)

Gjest sminke
Skrevet

Og Aleksander hadde kajal!!!

At de sminker øynene er vel ganske vanlig, men glossen leppestift på en gutt - nei, det så bare teit ut.

Skrevet

At de sminker øynene er vel ganske vanlig, men glossen leppestift på en gutt - nei, det så bare teit ut.

Så bare ikke for meg Aleksander som en kajal-gutt.

Skrevet

Aleksander hadde øyenskygge også. Herlig herlig.

Gjest nosigns
Skrevet

Han skulle jo være litt rocka da! Rockeartister pleier jo å sminke seg mye.

Skrevet

Han skulle jo være kul rockegutt, da. Litt sånn moderne Thåström. Det var ikke så vellykka.

Men hva er det med den gutten? Veldig ambisiøs og dårlig med selvironi? Dårlig med humor i det hele tatt? Sjenert? Eller bare en totalt sjarmløs og arrogant surpomp?

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Hvem i all verden ser på idol? Hvor gamle er de som synger i idol? De kan jo knapt synge.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvem i all verden ser på idol? Hvor gamle er de som synger i idol? De kan jo knapt synge.

Du må tydeligvis se på det side du vet at de ikke kan synge

Gjest togli
Skrevet

*hehe*

Der sa du det jeg hadde tenkt å si!

Gjest M.Angelica
Skrevet

*hehe*

Der sa du det jeg hadde tenkt å si!

Like smart vi ;o)

Skrevet

Han skulle jo være kul rockegutt, da. Litt sånn moderne Thåström. Det var ikke så vellykka.

Men hva er det med den gutten? Veldig ambisiøs og dårlig med selvironi? Dårlig med humor i det hele tatt? Sjenert? Eller bare en totalt sjarmløs og arrogant surpomp?

Sjarmløs er han i hvert fall... Tror enkelt og greit han er videre pga at han er sammen med Vivian, jeg ... Så søtt med kjærestepar videre liksom ;) Vivian har i hvert fall sjarm, verre med han ;)

Skrevet

Jeg synes han er skjønn, jeg. En skjønn surpomp! :)

Gjest luppo
Skrevet

Og Aleksander hadde kajal!!!

Det er veldig vanlig å sminke øynene til gutter også. Scenelys fjerner mange trekk.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Har sett på det en gang da jeg var på besøk hos en vennine. Kjedet med død forderva :)

Skrevet

Det er veldig vanlig å sminke øynene til gutter også. Scenelys fjerner mange trekk.

Jada, jeg vet jo det. Men det ble litt i tydeligste laget for min smak.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...