Gå til innhold

skrem over dol-foreldre

Gjest svært_bekymret_foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, jeg er ikke enig med deg.

Synes ikke det er greit å gi 14 alkohol.

Og at jenter på 14 ikke skal utforske seksualiteten sin - hvor i alle dager får du det i fra.

Det å forby dem å utforske sin egen seksualitet er det samme som å si at sex er noe stygt.

Mye bedre å la dem utforske alene enn å la dem utforske sammen med gutter.

Selvsagt skal man lære både jentene og guttene at sex ikke er noe man tar lett på. Men onani er tvert i mot en flott ting.

Må si jeg er litt bekymret over deg.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

3

• kkkkjære

2

• keinstein

2

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har regnet det som mest sannsynlig at tenåringsdatteren min vil måtte forholde seg til BÅDE alkohol og sex.

Nemlig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, jeg er ikke enig med deg.

Synes ikke det er greit å gi 14 alkohol.

Og at jenter på 14 ikke skal utforske seksualiteten sin - hvor i alle dager får du det i fra.

Det å forby dem å utforske sin egen seksualitet er det samme som å si at sex er noe stygt.

Mye bedre å la dem utforske alene enn å la dem utforske sammen med gutter.

Selvsagt skal man lære både jentene og guttene at sex ikke er noe man tar lett på. Men onani er tvert i mot en flott ting.

Må si jeg er litt bekymret over deg.

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Av innlegget over lukter det troll lang vei.

Med mindre det er Anita Apelthun Sæle som har registrert seg på dol.

Skrevet

at det selges bher til 10 åringer på hennesogmaurits...ja..og så??

Psst... Han bare tuller med deg ;)

Skrevet

Dette er selvfølgelig skrevet av noen som har en ellers forferdelig kjedelig helg...

God bedring.

Skrevet

Dette er enten:

1. et troll

2. du må være påvirket av et eller annet

3. at du er en eller annen a la Appeltun Sæle, som sdd foreslo nedenfor her.

Makan til vås er det lenge siden jeg har lest!

Skrevet

ja , og det er et stort dilemma , drukkenskap er en stor synd som fører til mange familetragedier. Likevel har jeg og min mann valgt at alkohol i moderate mengder er greit , og at siden jentene våre mest sannsynlig vil måtte forholde seg til dette er det like greit at vi lærer de å forholde seg til det på en fornuftig måte

Er dere med i en eller annen slags sekt?

Utfra det du svarer nedover her virker det sånn.

Skrevet

Du må jo være helt totalt blottet for fornuft og innsikt.

Skrevet

Jah, for sex (med dildo) er jo myyye farligere enn alkohol i 14 årsalderen...

Gjest Hanneline
Skrevet

Sikkert et troll.

For her er lagt inn en provosering (alkohol) og trukket inn en klage (14 år og dildo) som absolutt har _ingenting_ med hverandre å gjøre.

Med andre ord... bare bøss.

mariaflyfly
Skrevet

Trollet har nådd nye høyder på humorfronten, ser jeg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Barna mine har fått alkohol fra de kunne holde flaska selv.

De er svært oppegående mennesker som ikke har sex!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Barna mine har fått alkohol fra de kunne holde flaska selv.

Aha! Nå forstår jeg hvorfor de kreperer, stakkars små :-(

Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Av innlegget over lukter det troll lang vei.

Med mindre det er Anita Apelthun Sæle som har registrert seg på dol.

Hi, hi!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Aha! Nå forstår jeg hvorfor de kreperer, stakkars små :-(

Busted ;)

Skrevet

HAHA - du gir barna dine alkohol - men lar dem ikke utforske sin egen kropp??

*ler av trollinnlegg*

Gjest togli
Skrevet

Da jeg var 14 år, var det vanlig før i tida, og begynne å gå for presten. Jeg skulle konfirmeres. Etter konfirmasjon var det lov å gå på fest. Bygdafest, altså ordentlig fest.

I dag drikker jeg alkohol i veldig moderate mengder.

Men, sex - jeg utforsket vel litt, men NÅDE meg om mor eller far, oppdaget det. Så det ble stort sett gjort uten hjelpemidler.

I dag er det større åpenhet om sex. Sexualundervisning, eller iallfall samtale med helsesøster, venninder ol. er blitt mer vanlig, enn det var på min tur. Sexshops er åpen for alle, og alle kan kjøpe en dildo, eller bli kjøpt for , uten å måtte vise legitimasjon.

Jeg tror bare at vi som er foreldre i dag, må åpne øynene litt mer. Å drikke store ukontrollerte mengder alkohol i ung alder, er selvfølglig ikke bra, men det kan jo heller ikke være mer skadlig for ungdommen i dag å nippe til et glass vin, enn det var for 20 år siden.

At dildo for en 14 åring, skal være så skadlig for hennes fremtidige sexliv. Nei, det har jeg ikke tro på.

Men, det jeg derimot har stor på. Det er å snakke med sine barn, og forberede de på hva ungdommen vil bringe med seg av utfordringer, vanskelige valg, kjærligheten, sex og alkohol.

Vi har selv vært ung engang, og vi har mye å lære, og lære av å være interessert i våre barn.

Var den til meg?

Gjest togli
Skrevet

*gisp*

Jeg begynner å bli stygt redd for at jeg er litt vel sent ute med mine unger :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...