Gå til innhold

solkrem spray, gjennomsiktig?

Anbefalte innlegg

Gjest reisefeber ja
Skrevet

Noen som vet om et bra solkrem merke som kan sprayes på huden og som er blank, ikke hvit?

Skal til syden alene og hadde vært kjekt å kunne bare spraya på sokrem på ryggen uten at den blir helt hvit..

Kanskje bestille over nettet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Smør solkrem på veggen i dusjen. Gni deg så mot veggen. Bruk høy solfaktor så det holder seg en stund.

Det ser idiotisk ut, men det funker. Og det er jo ingen som ser deg uansett.

På stranda bruker du spray på ryggen, men etter sprayinga, som jo gir deg hvit rygg, legger du deg på ryggen i et par minutter. Da forsvinner hvitfargen inn i huden.

Var i syden alene i sommer og fant ut det her helt på egenhånd. Eller... det er mulig jeg fikk rådene her.

Jeg ble i hvert fall ikke brent, og jeg er en fyr som blir lett rød i sola.

Funker som faen!

Skrevet

Smør solkrem på veggen i dusjen. Gni deg så mot veggen. Bruk høy solfaktor så det holder seg en stund.

På stranda bruker du spray på ryggen, men etter sprayinga, som jo gir deg hvit rygg, legger du deg på ryggen i et par minutter. Da forsvinner hvitfargen inn i huden.

Var i syden alene i sommer og fant ut det her helt på egenhånd. Eller... det er mulig jeg fikk rådene her.

Funker som faen!

Gni seg på dusjveggen?? *knegg*

Var det ingen som ville smøre deg inn, asså?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gni seg på dusjveggen?? *knegg*

Var det ingen som ville smøre deg inn, asså?

Ikke så tidlig på morran. :)

Gjest Persille
Skrevet

Funker som faen!

*ler*

Dette skaper jo unektelig noen interessante bilder i hodet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...