Gjest reisefeber ja Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Noen som vet om et bra solkrem merke som kan sprayes på huden og som er blank, ikke hvit? Skal til syden alene og hadde vært kjekt å kunne bare spraya på sokrem på ryggen uten at den blir helt hvit.. Kanskje bestille over nettet? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Smør solkrem på veggen i dusjen. Gni deg så mot veggen. Bruk høy solfaktor så det holder seg en stund. Det ser idiotisk ut, men det funker. Og det er jo ingen som ser deg uansett. På stranda bruker du spray på ryggen, men etter sprayinga, som jo gir deg hvit rygg, legger du deg på ryggen i et par minutter. Da forsvinner hvitfargen inn i huden. Var i syden alene i sommer og fant ut det her helt på egenhånd. Eller... det er mulig jeg fikk rådene her. Jeg ble i hvert fall ikke brent, og jeg er en fyr som blir lett rød i sola. Funker som faen! 0 Siter
soleil Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Smør solkrem på veggen i dusjen. Gni deg så mot veggen. Bruk høy solfaktor så det holder seg en stund. Det ser idiotisk ut, men det funker. Og det er jo ingen som ser deg uansett. På stranda bruker du spray på ryggen, men etter sprayinga, som jo gir deg hvit rygg, legger du deg på ryggen i et par minutter. Da forsvinner hvitfargen inn i huden. Var i syden alene i sommer og fant ut det her helt på egenhånd. Eller... det er mulig jeg fikk rådene her. Jeg ble i hvert fall ikke brent, og jeg er en fyr som blir lett rød i sola. Funker som faen! Gni seg på dusjveggen?? *knegg* Var det ingen som ville smøre deg inn, asså? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Gni seg på dusjveggen?? *knegg* Var det ingen som ville smøre deg inn, asså? Ikke så tidlig på morran. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Smør solkrem på veggen i dusjen. Gni deg så mot veggen. Bruk høy solfaktor så det holder seg en stund. Det ser idiotisk ut, men det funker. Og det er jo ingen som ser deg uansett. På stranda bruker du spray på ryggen, men etter sprayinga, som jo gir deg hvit rygg, legger du deg på ryggen i et par minutter. Da forsvinner hvitfargen inn i huden. Var i syden alene i sommer og fant ut det her helt på egenhånd. Eller... det er mulig jeg fikk rådene her. Jeg ble i hvert fall ikke brent, og jeg er en fyr som blir lett rød i sola. Funker som faen! *ler* Dette skaper jo unektelig noen interessante bilder i hodet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.