siriil Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hvis jeg hadde stemt igår ville jeg definitivt stemt på Berte Rommetveit slik at hun ble værende der det kommende fredagene, hun er en herlig jente som er seg selv, jeg syns hun klarte seg flott :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg synes hun var litt slitsom, jeg. Men nå liker jeg ikke han fyren heller, så hvem enn de parrer han med så vil jeg neppe nyte det. 0 Siter
carma Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg syns hun var slitsom og gnålete... hehe. Så ut som om de hadde plukket henne fordi hun er omtrent like høy som Solveig Kloppen og ca samme hårfarge. Litt samme opplegget som når dårlige såper plutselig bytter ut en skuespiller med en annen skikkelig ræva skuespiller som har fått jobben bare fordi h*n ligner på den gamle :-p Ikke at jeg ser dårlige såpeserier altså... *plystre* 0 Siter
Moraki Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg synes hun var litt slitsom, jeg. Men nå liker jeg ikke han fyren heller, så hvem enn de parrer han med så vil jeg neppe nyte det. Jeg synes hun var kjempeslitsom. Håper hun aldri kommer til å være med mer. 0 Siter
kkkkjære Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hørte Kåre Magnus kommentere på radioen at det er ikke programlederne som er i fokus i Idol. Ja for min del kan om så Kåre Valebrokk være programleder. Det er deltagerne som er hoved temaet her. 0 Siter
Gjest Mi74 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hun var ikke flink i det hele tatt.. Ni-stirret inn i kameraet hele tia, masete og gnålete.. Uff nei!! 0 Siter
Klara Q Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Enig med deg! Synes hun gjorde en imponerende debut som tv-programleder - det der er jaggu ikke bare-bare - også på direkten, da! Solveig er noe for seg selv, altså, men Berte var da ingen dum makker til han-der-jeg-ikke-husker-navnet-på. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 synes hun var forferdelig programleder . savner thomas og harald 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 synes hun var forferdelig programleder . savner thomas og harald 0 Siter
siriil Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 Jaja :-) smaken er som baken-todelt 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 synes hun var forferdelig programleder . savner thomas og harald Hvis Thomas og Harald var programledere ville jeg skrudd av. Det gjør jeg når senkveld kommer, synes de er utrolig slitsomme. 0 Siter
Gjest simrishamn Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 syntes hun var flink jeg, og behagelig å se og lytte til. ikke så masete og "dum" som solveig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.