Gå til innhold

Jeg ville stemt...om idol..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg hadde stemt igår ville jeg definitivt stemt på Berte Rommetveit slik at hun ble værende der det kommende fredagene, hun er en herlig jente som er seg selv, jeg syns hun klarte seg flott :-)

Skrevet

Jeg synes hun var litt slitsom, jeg. Men nå liker jeg ikke han fyren heller, så hvem enn de parrer han med så vil jeg neppe nyte det.

Skrevet

Jeg syns hun var slitsom og gnålete... hehe. Så ut som om de hadde plukket henne fordi hun er omtrent like høy som Solveig Kloppen og ca samme hårfarge.

Litt samme opplegget som når dårlige såper plutselig bytter ut en skuespiller med en annen skikkelig ræva skuespiller som har fått jobben bare fordi h*n ligner på den gamle :-p

Ikke at jeg ser dårlige såpeserier altså... *plystre*

Skrevet

Jeg synes hun var litt slitsom, jeg. Men nå liker jeg ikke han fyren heller, så hvem enn de parrer han med så vil jeg neppe nyte det.

Jeg synes hun var kjempeslitsom. Håper hun aldri kommer til å være med mer.

Skrevet

Hørte Kåre Magnus kommentere på radioen at det er ikke programlederne som er i fokus i Idol.

Ja for min del kan om så Kåre Valebrokk være programleder.

Det er deltagerne som er hoved temaet her.

Skrevet

Hun var ikke flink i det hele tatt.. Ni-stirret inn i kameraet hele tia, masete og gnålete.. Uff nei!!

Skrevet

Enig med deg! Synes hun gjorde en imponerende debut som tv-programleder - det der er jaggu ikke bare-bare - også på direkten, da!

Solveig er noe for seg selv, altså, men Berte var da ingen dum makker til han-der-jeg-ikke-husker-navnet-på.

Gjest vioola
Skrevet

synes hun var forferdelig programleder :P . savner thomas og harald

Gjest vioola
Skrevet

Skrevet

Hvis Thomas og Harald var programledere ville jeg skrudd av. Det gjør jeg når senkveld kommer, synes de er utrolig slitsomme.

Gjest simrishamn
Skrevet

syntes hun var flink jeg, og behagelig å se og lytte til.

ikke så masete og "dum" som solveig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...