amber sun Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Syns jeg husker den er rundt 6 t, Jeg var i Thailand i februar ifjor, og da husker jeg at da jeg ringte hjem i 14tiden, så var klokka halvåtte-åtte hjemme, for de satt og spiste frokost. 0 Siter
Alana Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det er +6 timer. +5 timer når vi stiller om til sommertid. 0 Siter
Gjest vet du hva den er ? Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Syns jeg husker den er rundt 6 t, Jeg var i Thailand i februar ifjor, og da husker jeg at da jeg ringte hjem i 14tiden, så var klokka halvåtte-åtte hjemme, for de satt og spiste frokost. Takk .... den tsunamivarselen som VG skriver om skremmer meg litt .... lillebror ankom Thailand igår .... lå på stranden å sola seg nå ..... de hadde enda ikke hørt noe fra reisebyrået .... 0 Siter
Gjest vet du hva den er ? Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det er +6 timer. +5 timer når vi stiller om til sommertid. Takk .... den tsunamivarselen som VG skriver om skremmer meg litt .... lillebror ankom Thailand igår .... lå på stranden å sola seg nå ..... de hadde enda ikke hørt noe fra reisebyrået .... 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Takk .... den tsunamivarselen som VG skriver om skremmer meg litt .... lillebror ankom Thailand igår .... lå på stranden å sola seg nå ..... de hadde enda ikke hørt noe fra reisebyrået .... Oj, skjønner godt at du er bekymret! Var inne på vg og leste det nå. Håper det blir med advarselen, og at det ikke blir noen ny tsunami! De er nok ekstra oppmerksomme når det _kan_ tenkes å komme noe, bedre med en advarsel for mye enn en for lite. Men det er klart at det er bekymringsfullt når man hører dette og kjenner noen som har reist dit! *trøsteklem* 0 Siter
Alana Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Takk .... den tsunamivarselen som VG skriver om skremmer meg litt .... lillebror ankom Thailand igår .... lå på stranden å sola seg nå ..... de hadde enda ikke hørt noe fra reisebyrået .... Hei! Jeg leste det jeg også. Skal selv til Thailand om et par uker. Jeg tror nok at media plukker opp alt om mulige tsunamier veldig raskt etter det som skjedde i desember 2004. Det er bra at de har fått bedre varslingssystemer der nede nå, og jeg tror ikke de ville tatt mange sjanser i forhold til en evakuering hvis det var nødvendig. Tror ikke du skal være bekymret! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Takk .... den tsunamivarselen som VG skriver om skremmer meg litt .... lillebror ankom Thailand igår .... lå på stranden å sola seg nå ..... de hadde enda ikke hørt noe fra reisebyrået .... Kommer jo helt an på hvor i Thailand han er, er ikke alle turistplassene som ligger sånn at det er fare for tsunami samtidig. 0 Siter
Gjest vet du hva den er ? Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Kommer jo helt an på hvor i Thailand han er, er ikke alle turistplassene som ligger sånn at det er fare for tsunami samtidig. Phuket, det står på Dagbladet sine sider at slår tsunamien til vil den bl.a. slå til der ..... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Phuket, det står på Dagbladet sine sider at slår tsunamien til vil den bl.a. slå til der ..... Ja, Phuket er vel i faresonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.