Gå til innhold

Tidsforskjellen til Thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg husker den er rundt 6 t,

Jeg var i Thailand i februar ifjor, og da husker jeg at da jeg ringte hjem i 14tiden, så var klokka halvåtte-åtte hjemme, for de satt og spiste frokost.

Skrevet

Det er +6 timer. +5 timer når vi stiller om til sommertid.

Gjest vet du hva den er ?
Skrevet

Syns jeg husker den er rundt 6 t,

Jeg var i Thailand i februar ifjor, og da husker jeg at da jeg ringte hjem i 14tiden, så var klokka halvåtte-åtte hjemme, for de satt og spiste frokost.

Takk .... den tsunamivarselen som VG skriver om skremmer meg litt .... lillebror ankom Thailand igår .... lå på stranden å sola seg nå ..... de hadde enda ikke hørt noe fra reisebyrået ....

Skrevet

Det er +6 timer. +5 timer når vi stiller om til sommertid.

Takk .... den tsunamivarselen som VG skriver om skremmer meg litt .... lillebror ankom Thailand igår .... lå på stranden å sola seg nå ..... de hadde enda ikke hørt noe fra reisebyrået ....

Skrevet

Oj, skjønner godt at du er bekymret!

Var inne på vg og leste det nå.

Håper det blir med advarselen, og at det ikke blir noen ny tsunami!

De er nok ekstra oppmerksomme når det _kan_ tenkes å komme noe, bedre med en advarsel for mye enn en for lite.

Men det er klart at det er bekymringsfullt når man hører dette og kjenner noen som har reist dit!

*trøsteklem*

Skrevet

Hei!

Jeg leste det jeg også. Skal selv til Thailand om et par uker.

Jeg tror nok at media plukker opp alt om mulige tsunamier veldig raskt etter det som skjedde i desember 2004. Det er bra at de har fått bedre varslingssystemer der nede nå, og jeg tror ikke de ville tatt mange sjanser i forhold til en evakuering hvis det var nødvendig. Tror ikke du skal være bekymret!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor i Thailand han er, er ikke alle turistplassene som ligger sånn at det er fare for tsunami samtidig.

Skrevet

Kommer jo helt an på hvor i Thailand han er, er ikke alle turistplassene som ligger sånn at det er fare for tsunami samtidig.

Phuket, det står på Dagbladet sine sider at slår tsunamien til vil den bl.a. slå til der .....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Phuket, det står på Dagbladet sine sider at slår tsunamien til vil den bl.a. slå til der .....

Ja, Phuket er vel i faresonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...