Gå til innhold

Lesbisk datter eller homofil sønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er imot adopsjonsrett for homofile. Man skal ikke oppmuntre til den livsstilen. Så et tv program fra san fransico om slike familier. Endel av guttene i en famile der sminket seg som 7 åringer og mente at homofile var bedre ennn heteorier og mente selv han hadde denne legningen.

det finnes mange som har fått terapi og behanding og blitt frisk

Det du skriver er for idiotisk til å kommentere.

Å mene at homofili er bedre enn heterofili er like tåpelig som å mene at heterofili er bedre enn homofili, eller at menn er bedre enn kvinner.

Triste greier.

Med vennlig hilsen

• Svar 125
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• Ugga Bugga

11

• Prozak

7

• Mrs. Wallace

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

det er vel ikke tilfeldig at svært mange av de på overgrepsforumet er blitt lesbiske.

sier noe om at misbruk etc kan fucke opp seksualiteten og legningen til unge mennesker

Dette er for dumt til å kommentere!

God bedring til deg!

Med vennlig hilsen

Gjest vioola
Skrevet

Dette er for dumt til å kommentere!

God bedring til deg!

Med vennlig hilsen

innteresant å se at du ikke kommenterer påstanden sammenheng mellom seksuelt misbruk og legning

Gjest Elextra
Skrevet

Hvorfor er det homofile miljøet hardt og brutalt ?

Godt spørsmål.

Tror det kan ha noe med det førende og pågående som anses tradisjonelt maskulint. I homofil sjekking kommer dette dobbelt opp.

Gjest pompido
Skrevet

innteresant å se at du ikke kommenterer påstanden sammenheng mellom seksuelt misbruk og legning

Hva med en dolpause?;)

Gjest Elextra
Skrevet

er imot adopsjonsrett for homofile. Man skal ikke oppmuntre til den livsstilen. Så et tv program fra san fransico om slike familier. Endel av guttene i en famile der sminket seg som 7 åringer og mente at homofile var bedre ennn heteorier og mente selv han hadde denne legningen.

"Man skal ikke oppmuntre til den livsstilen".

Hehe, sånt blir vel nesten for dumt til å kommentere. Tror du de vil "kaste" adoptivbarn etter de homofile, kanskje?

Skrevet

Du virker utenfor pedagogisk rekkevidde, og skremmende full av fordommer.

Det er akkurat det samme om fordommene dine er mot kvinner, mot homofile, mot jente-babyer, eller mot svarte. Det er fremdeles fordommer av verste slag.

Gjest vioola
Skrevet

Hva med en dolpause?;)

hehe , you wish.

blir ikke kvitt meg så lett

Gjest vioola
Skrevet

Du virker utenfor pedagogisk rekkevidde, og skremmende full av fordommer.

Det er akkurat det samme om fordommene dine er mot kvinner, mot homofile, mot jente-babyer, eller mot svarte. Det er fremdeles fordommer av verste slag.

hva med å kommentere sak istedenfor personen vioola.

Gjest party og tristesse
Skrevet

Har hørt fra homofile venner at miljøet blant homofile menn kan være hardt og brutalt.Tror ikke det er like hardt blant lesbiske. Derfor kan det kanskje synes noe lettere å være lesbisk, men det er mulig jeg er helt på jordet her.

Visse miljøer blant homofile menn er harde og kalde, andre mer skrullete og fullt av humor.

Visse miljøer blant lesbiske er harde og kalde, utagerende lesbiske er mest kjent for å krangle intenst og være sinnsykt sjalu.

I det hele tatt ligger det strødd med triste skjebner.

Men de fleste som blir voksne roer seg sier de historier jeg har hørt.

Skrevet

Hva er din definisjon av uttrykket "politisk korrekt", som du bruker?

Hva legger du i det?

Med vennlig hilsen

Jeg tror politisk korrekt er det samme som at det ikke er kontroversielt. Man sier noe som ikke vil støte eller provosere noen.

Hva legger du i begrepet?

Det første som slo meg når jeg leste ditt svar var at du "kikket" formuleringen og ordbruken til "et teit spørsmål" Jeg inbiller meg at du hadde tatt en annen "tone" om formuleringen var annerledes eller spørsmålet stillet på en annen måte?

Skrevet

Det hadde kanskje vært greit med en homofil sønn så jeg hadde sluppet en grinet svigerdatter :o)

mariaflyfly
Skrevet

*Dåne*

Skrevet

Halloooooooo? Er det noen hjemme?

Skrevet

Det hadde kanskje vært greit med en homofil sønn så jeg hadde sluppet en grinet svigerdatter :o)

*lol*

Gjest Mialli
Skrevet

'det finnes mange som har fått terapi og behanding og blitt frisk'

Synd du har blitt avhengig av DOL, og at vi dermed må regne med å lese flere slike latterlige uttalelser fra deg.

mariaflyfly
Skrevet

Ja, tenk, kanskje du kommer til å lese om deg sjøl som den kjipe svigermora her på dol! ;)

Gjest liede
Skrevet

"er imot adopsjonsrett for homofile. Man skal ikke oppmuntre til den livsstilen."

Hvor "oppmuntrende" effekt dette har er jeg litt usikker på. Jeg ser ikke for meg at heterofile plutselig hopper ut av skapene med en gang man åpner for adopsjon til homofile. Homofile og lesbiske har klart alltid å ordne seg med barn på andre måter.

Å basere en slik oppfatning på en sjokkdokumentar fra San Fransisco blir åpenbart feil. Påpeker for ordens skyld at selvmordsfaren er tre ganger høyere for homofile enn for heterofile.

Skrevet

Ja, tenk, kanskje du kommer til å lese om deg sjøl som den kjipe svigermora her på dol! ;)

Det hadde ikke vært noe særlig nei. Skikkelig pinlig hadde det vært ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er for at alle mennesker i dette landet skal ha samme rettigheter. I 2006 syns jeg ikke det er for mye forlangt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...