flowy Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har huset for meg selv. Skal snart ta en tur på et kjøpesenter. Skal se om jeg finner noen fine klær. Etterpå blir det nok aviser og noe god mat. 0 Siter
soleil Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Lyst til å ta en tur på kjøpesenteret og shoppe jeg og!.. Shoppa litt i går, men.. hehe. (Lønningsdag weee!) Hadde eeegentlig tenkt til å trene og burde vært hos frisøren.. Tipper vi lager taco eller pizza og koser oss litt i kveld jeg og samboern. Ellers skal jeg til en venninne der det samles en gjeng for å drikke vin og prate skit. Samboern skal til en kamerat. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Akkurat nå har jeg absolutt ingen planer for kvelden. Men jeg har lyst på øl, så jeg blir nesten nødt til å finne på noe i løpet av dagen. Planen nå er å slappe av mest mulig, sitte her og våse med noe god musikk i høytalerne, se en film, få med meg Chealsa - Tottemham om et par timer, og generelt ta livet med ro. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Sønnen min på 6,5 år og faren hans dro med en annen familie på skitur. De blir nok borte hele dagen, heldiggrisene. Jeg er hjemme med en halvsjuk 4-åring, og håper hun ikke blir værre, for hun skal i bursdag til bestevenninnen sin kl 15:30. -også må jeg gjøre litt husarbeid og handle litt mat til helga. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Mann og barn er ute og handler mens jeg er i heimen og skal rydde og støvsuge litt. Mannen min har lovt oss Wok-mat på sen-ettermiddagen, og vi har invitert en venninne av meg med datter. Så da blir det nok kos med god mat og drikke - før jeg og venninna mi blir sittende og skravle. (Innimellom må vi vel ha med oss Borettslaget på teve alle sammen.) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Akkurat nå har jeg absolutt ingen planer for kvelden. Men jeg har lyst på øl, så jeg blir nesten nødt til å finne på noe i løpet av dagen. Planen nå er å slappe av mest mulig, sitte her og våse med noe god musikk i høytalerne, se en film, få med meg Chealsa - Tottemham om et par timer, og generelt ta livet med ro. Ah - så det var _det_ mannen min var litt stressa for i dag, ja. :-) (Foppal.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Ah - så det var _det_ mannen min var litt stressa for i dag, ja. :-) (Foppal.) Høres ut som om du har kapra deg en fornuftig mann. Med mindre han er Chealse-fan, altså. 0 Siter
Moraki Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Når jeg får ut fingern, skal jeg vaske her :-p 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Høres ut som om du har kapra deg en fornuftig mann. Med mindre han er Chealse-fan, altså. Nei, det er han ikke. Men elleveåringen er ... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Vi skal ut og gå på på skøyter hele gjengen. 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Skal bare daffe rundt hele dagen etter tre slitsomme uker på skolen.... Spise god mat og se på tv i kveld 0 Siter
Gjest viooa Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Skal bare daffe rundt hele dagen etter tre slitsomme uker på skolen.... Spise god mat og se på tv i kveld hvis jeg gidder skal jeg komme meg i videobutikkene og se om jeg finner en kul film. Ellers er jeg bit av dolebasillen. Så er her hele tida for tiden 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Skulle egentlig ut å kjøpe kjole. Men nå har altså influensa slått ned i meg for 3 gang på 6 mnd. Så når sitter jeg her i pysjen og hoster som en gærning og været er nydelig ute Skal sitte på internett en stund, se en tv-serie jeg har tatt opp. Når sambo kommer hjem fra jobb skal han lage gryterett og vi skal se den engelske versjonen av Lille Kylling. Hater å være syk og svakeli når solen skinner ute som den gjør i Bergen akkurat nå! *sukk* 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Skulle egentlig ut å kjøpe kjole. Men nå har altså influensa slått ned i meg for 3 gang på 6 mnd. Så når sitter jeg her i pysjen og hoster som en gærning og været er nydelig ute Skal sitte på internett en stund, se en tv-serie jeg har tatt opp. Når sambo kommer hjem fra jobb skal han lage gryterett og vi skal se den engelske versjonen av Lille Kylling. Hater å være syk og svakeli når solen skinner ute som den gjør i Bergen akkurat nå! *sukk* uff , dakar,, får håpe samboern din duller litt ekstra med deg.. Jeg våknet opp idag med durabelit tannverk. Men nå har jeg tatt noen sterke smertestillende. Lilevek grøsser jeg ved tanken på at jeg bare har 8 pinex forte igjen. god bedring. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Nei, det er han ikke. Men elleveåringen er ... Jaja, da har han og jeg noe felles. Våre lag ble slått ut i CL i uka som gikk. Jeg skulle dog ønske det kun var hans lag som hadde røket. Så mye hensyn tar jeg til en elleveåring. 0 Siter
Gjest gå-gåsa Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Skulle egentlig ut å kjøpe kjole. Men nå har altså influensa slått ned i meg for 3 gang på 6 mnd. Så når sitter jeg her i pysjen og hoster som en gærning og været er nydelig ute Skal sitte på internett en stund, se en tv-serie jeg har tatt opp. Når sambo kommer hjem fra jobb skal han lage gryterett og vi skal se den engelske versjonen av Lille Kylling. Hater å være syk og svakeli når solen skinner ute som den gjør i Bergen akkurat nå! *sukk* Oppe i Løvstakklia:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg får besøk og jeg håper vi klarer å komme oss fram til nærmeste pub for jeg har lyst på pils og tequila. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jaja, da har han og jeg noe felles. Våre lag ble slått ut i CL i uka som gikk. Jeg skulle dog ønske det kun var hans lag som hadde røket. Så mye hensyn tar jeg til en elleveåring. Hehe. I fotball er alt tillatt! Ingen hensyn. :-) Da er det Liverpool for deg, da? (Unnskyld meg om jeg helt på jordet nå - mener bare at jeg har fått med meg ett eller annet ...) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg får besøk og jeg håper vi klarer å komme oss fram til nærmeste pub for jeg har lyst på pils og tequila. Det synes jeg dere skal! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.