Gå til innhold

Alle dolere.. Hva er lørdagens planer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har huset for meg selv. Skal snart ta en tur på et kjøpesenter. Skal se om jeg finner noen fine klær. Etterpå blir det nok aviser og noe god mat. :)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

14

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

7

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lyst til å ta en tur på kjøpesenteret og shoppe jeg og!.. Shoppa litt i går, men.. hehe. (Lønningsdag weee!)

Hadde eeegentlig tenkt til å trene og burde vært hos frisøren..

Tipper vi lager taco eller pizza og koser oss litt i kveld jeg og samboern.

Ellers skal jeg til en venninne der det samles en gjeng for å drikke vin og prate skit. Samboern skal til en kamerat.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat nå har jeg absolutt ingen planer for kvelden. Men jeg har lyst på øl, så jeg blir nesten nødt til å finne på noe i løpet av dagen.

Planen nå er å slappe av mest mulig, sitte her og våse med noe god musikk i høytalerne, se en film, få med meg Chealsa - Tottemham om et par timer, og generelt ta livet med ro. :)

Skrevet

Sønnen min på 6,5 år og faren hans dro med en annen familie på skitur. De blir nok borte hele dagen, heldiggrisene.

Jeg er hjemme med en halvsjuk 4-åring, og håper hun ikke blir værre, for hun skal i bursdag til bestevenninnen sin kl 15:30.

-også må jeg gjøre litt husarbeid og handle litt mat til helga.

Skrevet

Mann og barn er ute og handler mens jeg er i heimen og skal rydde og støvsuge litt.

Mannen min har lovt oss Wok-mat på sen-ettermiddagen, og vi har invitert en venninne av meg med datter. Så da blir det nok kos med god mat og drikke - før jeg og venninna mi blir sittende og skravle.

(Innimellom må vi vel ha med oss Borettslaget på teve alle sammen.)

Skrevet

Akkurat nå har jeg absolutt ingen planer for kvelden. Men jeg har lyst på øl, så jeg blir nesten nødt til å finne på noe i løpet av dagen.

Planen nå er å slappe av mest mulig, sitte her og våse med noe god musikk i høytalerne, se en film, få med meg Chealsa - Tottemham om et par timer, og generelt ta livet med ro. :)

Ah - så det var _det_ mannen min var litt stressa for i dag, ja. :-) (Foppal.)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ah - så det var _det_ mannen min var litt stressa for i dag, ja. :-) (Foppal.)

Høres ut som om du har kapra deg en fornuftig mann. Med mindre han er Chealse-fan, altså. :)

Skrevet

Høres ut som om du har kapra deg en fornuftig mann. Med mindre han er Chealse-fan, altså. :)

Nei, det er han ikke. Men elleveåringen er ...

Skrevet

Vi skal ut og gå på på skøyter hele gjengen.

Skrevet

Skal bare daffe rundt hele dagen etter tre slitsomme uker på skolen.... Spise god mat og se på tv i kveld

Gjest viooa
Skrevet

Skal bare daffe rundt hele dagen etter tre slitsomme uker på skolen.... Spise god mat og se på tv i kveld

hvis jeg gidder skal jeg komme meg i videobutikkene og se om jeg finner en kul film. Ellers er jeg bit av dolebasillen. Så er her hele tida for tiden

Gjest Hanneline
Skrevet

Skulle egentlig ut å kjøpe kjole.

Men nå har altså influensa slått ned i meg for 3 gang på 6 mnd.

Så når sitter jeg her i pysjen og hoster som en gærning og været er nydelig ute :(

Skal sitte på internett en stund, se en tv-serie jeg har tatt opp.

Når sambo kommer hjem fra jobb skal han lage gryterett og vi skal se den engelske versjonen av Lille Kylling.

Hater å være syk og svakeli når solen skinner ute som den gjør i Bergen akkurat nå! *sukk*

Gjest vioola
Skrevet

Så når sitter jeg her i pysjen og hoster som en gærning og været er nydelig ute :(

Når sambo kommer hjem fra jobb skal han lage gryterett og vi skal se den engelske versjonen av Lille Kylling.

Hater å være syk og svakeli når solen skinner ute som den gjør i Bergen akkurat nå! *sukk*

uff , dakar,, får håpe samboern din duller litt ekstra med deg.. Jeg våknet opp idag med durabelit tannverk. Men nå har jeg tatt noen sterke smertestillende. Lilevek grøsser jeg ved tanken på at jeg bare har 8 pinex forte igjen.

god bedring.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er han ikke. Men elleveåringen er ...

Jaja, da har han og jeg noe felles. Våre lag ble slått ut i CL i uka som gikk.

Jeg skulle dog ønske det kun var hans lag som hadde røket. Så mye hensyn tar jeg til en elleveåring. :)

Gjest gå-gåsa
Skrevet

Oppe i Løvstakklia:)

Skrevet

Jeg får besøk og jeg håper vi klarer å komme oss fram til nærmeste pub for jeg har lyst på pils og tequila.

Skrevet

Jaja, da har han og jeg noe felles. Våre lag ble slått ut i CL i uka som gikk.

Jeg skulle dog ønske det kun var hans lag som hadde røket. Så mye hensyn tar jeg til en elleveåring. :)

Hehe. I fotball er alt tillatt! Ingen hensyn. :-)

Da er det Liverpool for deg, da? (Unnskyld meg om jeg helt på jordet nå - mener bare at jeg har fått med meg ett eller annet ...)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg får besøk og jeg håper vi klarer å komme oss fram til nærmeste pub for jeg har lyst på pils og tequila.

Det synes jeg dere skal! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...