mariaflyfly Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Er i byen en tur for å handle noen småting, akkurat nå er jeg innom kontoret for å ordne noe og hente noe. Handle inn litt mat og greier etterpå, middag med gode naboer i kveld. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hehe. I fotball er alt tillatt! Ingen hensyn. :-) Da er det Liverpool for deg, da? (Unnskyld meg om jeg helt på jordet nå - mener bare at jeg har fått med meg ett eller annet ...) Ja, det stemmer. Gikk på hue ut av turneringen på onsdag. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Ja, det stemmer. Gikk på hue ut av turneringen på onsdag. *Godter seg* 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det synes jeg dere skal! Barnefri, vet du. Da smaker det godt med en tur ut. Hvordan er det med snøen i dag da? Er det fremdeles sånn snø som er full av salt som sklir unna? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Barnefri, vet du. Da smaker det godt med en tur ut. Hvordan er det med snøen i dag da? Er det fremdeles sånn snø som er full av salt som sklir unna? Ikke der jeg bor, men i sentrum. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Ikke der jeg bor, men i sentrum. Da spørs det om uteturen går i vasken. Tenk om jeg setter meg fast og fryser ihjel i løpet av natta ;o) 0 Siter
frosken Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Da spørs det om uteturen går i vasken. Tenk om jeg setter meg fast og fryser ihjel i løpet av natta ;o) Mener bestemt at du har noe som heter mobiltelefon, så såfremt du ikke drikker deg fullere enn at du klarer å ringe etter hjelp hvis noe oppstår så kan du vel gå ut!?! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Mener bestemt at du har noe som heter mobiltelefon, så såfremt du ikke drikker deg fullere enn at du klarer å ringe etter hjelp hvis noe oppstår så kan du vel gå ut!?! LOL, jeg er nok ikke den reddeste så det spørs om følge tør. 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Her blir det sofa og tv, mens jeg pleier meg selv og en vond, vond bakrus. Sambo jobber, og det er like greit, så slipper jeg og prate med noen..Skal aldri drikke mer (hørt den før?) 0 Siter
frosken Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 LOL, jeg er nok ikke den reddeste så det spørs om følge tør. Hvis ikke du skal ut med en annen som setter seg fast, så trenger du vel ikke å innvie vedkommende i snøens farer? I motsatt fall så minn om nytten av refleks! 0 Siter
frosken Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg skal enten rydde - eller bruke dagen på å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke rydder... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hvis ikke du skal ut med en annen som setter seg fast, så trenger du vel ikke å innvie vedkommende i snøens farer? I motsatt fall så minn om nytten av refleks! Han kan nok sette seg fast han og og han har enda ikke skaffet seg refleks. Han må være litt treig altså, for jeg har refleks både foran og bak og det var ikke vanskelig å få tak i, 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg skal enten rydde - eller bruke dagen på å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke rydder... Jeg har ryddet og vasket gulv, og snart skal jeg på jobb. I kveld når jeg kommer hjem skal jeg se en film (Adams epler) før jeg legger meg. Akkurat nå spiser jeg rømmegrøt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg skal enten rydde - eller bruke dagen på å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke rydder... Svaret mitt kom visst til deg... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg skal enten rydde - eller bruke dagen på å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke rydder... Siden du sitter her, har du visst valgt det siste allerede...? *s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Da spørs det om uteturen går i vasken. Tenk om jeg setter meg fast og fryser ihjel i løpet av natta ;o) Du får få besøket ditt til å ta med seg forsyningene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Du får få besøket ditt til å ta med seg forsyningene. Det må han for ikke drikker han øl og ikke cognac. Forresten så er jeg gjerrig på den cognacflaska for den er så god. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har ingen planer. Foreløpig har jeg vasket leiligheten, og handlet både mat og klær. Kanksje jeg leier en film i kveld. 0 Siter
frosken Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Siden du sitter her, har du visst valgt det siste allerede...? *s* Er du ikke i stand til å gjøre flere ting samtidig, du da? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg sitter nå med klargjort hus å venter på svigermor. Jeg og min kjære drar på hotell tur, og hun passer våre kjære barn. Dette skal bli godt, tulla er mye bedre i form heldigvis! Ja jeg vet jeg er heldig God helg!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.