Gå til innhold

Alle dolere.. Hva er lørdagens planer?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Er i byen en tur for å handle noen småting, akkurat nå er jeg innom kontoret for å ordne noe og hente noe. Handle inn litt mat og greier etterpå, middag med gode naboer i kveld. :)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

14

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

7

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe. I fotball er alt tillatt! Ingen hensyn. :-)

Da er det Liverpool for deg, da? (Unnskyld meg om jeg helt på jordet nå - mener bare at jeg har fått med meg ett eller annet ...)

Ja, det stemmer. Gikk på hue ut av turneringen på onsdag. :(

mariaflyfly
Skrevet

Ja, det stemmer. Gikk på hue ut av turneringen på onsdag. :(

*Godter seg*

Skrevet

Det synes jeg dere skal! :)

Barnefri, vet du. Da smaker det godt med en tur ut.

Hvordan er det med snøen i dag da? Er det fremdeles sånn snø som er full av salt som sklir unna?

mariaflyfly
Skrevet

Barnefri, vet du. Da smaker det godt med en tur ut.

Hvordan er det med snøen i dag da? Er det fremdeles sånn snø som er full av salt som sklir unna?

Ikke der jeg bor, men i sentrum. :(

Skrevet

Ikke der jeg bor, men i sentrum. :(

Da spørs det om uteturen går i vasken. Tenk om jeg setter meg fast og fryser ihjel i løpet av natta ;o)

Skrevet

Da spørs det om uteturen går i vasken. Tenk om jeg setter meg fast og fryser ihjel i løpet av natta ;o)

Mener bestemt at du har noe som heter mobiltelefon, så såfremt du ikke drikker deg fullere enn at du klarer å ringe etter hjelp hvis noe oppstår så kan du vel gå ut!?!

Skrevet

Mener bestemt at du har noe som heter mobiltelefon, så såfremt du ikke drikker deg fullere enn at du klarer å ringe etter hjelp hvis noe oppstår så kan du vel gå ut!?!

LOL, jeg er nok ikke den reddeste så det spørs om følge tør.

Gjest Marres
Skrevet

Her blir det sofa og tv, mens jeg pleier meg selv og en vond, vond bakrus. Sambo jobber, og det er like greit, så slipper jeg og prate med noen..Skal aldri drikke mer (hørt den før?:))

Skrevet

LOL, jeg er nok ikke den reddeste så det spørs om følge tør.

Hvis ikke du skal ut med en annen som setter seg fast, så trenger du vel ikke å innvie vedkommende i snøens farer?

I motsatt fall så minn om nytten av refleks!

Skrevet

Jeg skal enten rydde - eller bruke dagen på å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke rydder...

Skrevet

Hvis ikke du skal ut med en annen som setter seg fast, så trenger du vel ikke å innvie vedkommende i snøens farer?

I motsatt fall så minn om nytten av refleks!

Han kan nok sette seg fast han og og han har enda ikke skaffet seg refleks.

Han må være litt treig altså, for jeg har refleks både foran og bak og det var ikke vanskelig å få tak i,

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal enten rydde - eller bruke dagen på å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke rydder...

Jeg har ryddet og vasket gulv, og snart skal jeg på jobb. I kveld når jeg kommer hjem skal jeg se en film (Adams epler) før jeg legger meg. Akkurat nå spiser jeg rømmegrøt!

hare1365380455
Skrevet

Svaret mitt kom visst til deg...:)

mariaflyfly
Skrevet

Siden du sitter her, har du visst valgt det siste allerede...? *s*

mariaflyfly
Skrevet

Du får få besøket ditt til å ta med seg forsyningene. :)

Skrevet

Du får få besøket ditt til å ta med seg forsyningene. :)

Det må han for ikke drikker han øl og ikke cognac. Forresten så er jeg gjerrig på den cognacflaska for den er så god.

Skrevet

Jeg har ingen planer. Foreløpig har jeg vasket leiligheten, og handlet både mat og klær.

Kanksje jeg leier en film i kveld.

Skrevet

Siden du sitter her, har du visst valgt det siste allerede...? *s*

Er du ikke i stand til å gjøre flere ting samtidig, du da?

Gjest pekka
Skrevet

Jeg sitter nå med klargjort hus å venter på svigermor. Jeg og min kjære drar på hotell tur, og hun passer våre kjære barn. Dette skal bli godt, tulla er mye bedre i form heldigvis! Ja jeg vet jeg er heldig :)

God helg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...