Gå til innhold

Alle dolere.. Hva er lørdagens planer?

Anbefalte innlegg

Gjest flibbe
Skrevet

Jeg sitter nå med klargjort hus å venter på svigermor. Jeg og min kjære drar på hotell tur, og hun passer våre kjære barn. Dette skal bli godt, tulla er mye bedre i form heldigvis! Ja jeg vet jeg er heldig :)

God helg!!

Svigermødre og pils er best når de er kalde.

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

14

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

7

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har vært hjemme alene i hele dag. Samboeren kommer snart hjem :-)

Jeg har bare kost meg og tatt det med ro. Leste blad på sengen. Sto opp og spiste langsom frokost. Gikk ut en tur med hunden. Kjøpte to blomster og noen stilige vårlige potter.

I kveld skal vi lage hjemmelaget pasta, og drikke rødvin og kose oss.

Skrevet

Sitte mest mulig i saccosekken, og se om jeg kan få overtalt gubben til å lage noe godt til middag.

Skeier ut med en Aass uten, tenker jeg, siden det er lørdag :(

Skrevet

Jeg skal enten rydde - eller bruke dagen på å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke rydder...

Hehe. Akkurat som meg. Dvs, jeg har en unnskyldning, for jeg er fyllesjuk.

Men hva blei det til? Rydding? Eller dårlig samvittighet?:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

I dag er det familiedag.

Jeg har handlet, ryddet og dolet litt.

Vi har kost oss med vafler til lunsj.

Etter at alle tre barna er puttet til køys, skal vi kose oss med hvitvin, reker og et opptak av Politiagentene.

I morgen skal vi dra på mc'messe i Lillestrøm, takket være tips fra Goliath!

Gleder meg :)

mariaflyfly
Skrevet

Det må han for ikke drikker han øl og ikke cognac. Forresten så er jeg gjerrig på den cognacflaska for den er så god.

Jeg har fått en jeg også! :)

Men jeg er ikke så dreven cognaquedrikker, har ikke testa den ennå. Menneh...kanskje i kveld etter en bedre middag? ;)

Gjest vioola
Skrevet

Sitte mest mulig i saccosekken, og se om jeg kan få overtalt gubben til å lage noe godt til middag.

Skeier ut med en Aass uten, tenker jeg, siden det er lørdag :(

viste ikke at folk lenger hadde saccosekker jeg :)

Gjest Mom33
Skrevet

Etter ei steintøff uke med egen og ungenes sjukdom - og en gubbe langt unna - har ikke lørdagen blitt brukt til noe annet enn kaffedrikking, avislesing og sport på TV.

Kvelden blir ikke så mye annerledes; når ungene er i seng, skal mor sjøl ligge på sofan og slumre til dårlige TV-programmet - og bare samle krefter.

Gjest vioola
Skrevet

har kjøpt noe sånn lav karbo øl jeg , blir spennende å smake på

mariaflyfly
Skrevet

Er du ikke i stand til å gjøre flere ting samtidig, du da?

Selvfølgelig. Det er kombinasjonen leppestift, telefonsnakking og rygging - altså T*R*E ting jeg sliter med.

Skrevet

Jeg har... Ikke er den særlig gammel heller.

mariaflyfly
Skrevet

De med bekkenløsning har. :(

Skrevet

I mangel på en høvelig date, så skal jeg ut å spise med venninna mi:-)

Skrevet

Jeg har fått en jeg også! :)

Men jeg er ikke så dreven cognaquedrikker, har ikke testa den ennå. Menneh...kanskje i kveld etter en bedre middag? ;)

Godt forslag, kaffe og cognac er en nytelse :o)

Skrevet

Det vanlige: Drekka, pule, sloss.

"............................................"

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det vanlige: Drekka, pule, sloss.

"............................................"

Da får vi håpe at du ikke gjør de to siste tingene samtidig...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Etter ei steintøff uke med egen og ungenes sjukdom - og en gubbe langt unna - har ikke lørdagen blitt brukt til noe annet enn kaffedrikking, avislesing og sport på TV.

Kvelden blir ikke så mye annerledes; når ungene er i seng, skal mor sjøl ligge på sofan og slumre til dårlige TV-programmet - og bare samle krefter.

Da vil jeg bare ønske dere god bedring!

Det er utrolig slitsomt å ha syke barn samtidig som man selv er syk, så du har min fulle sympati.

Skrevet

I dag har vi vært på kjøpesenteret vårt og hørt på 2 konserter!

Ellers har vi kastet ut en hel haug med dritt i forbindelse med ombygging av huset.

Nå er det legging av barn og så tror jeg at jeg skal kollapse. Er ikke til å være i hus med akkurat nå.

Skrevet

Selvfølgelig. Det er kombinasjonen leppestift, telefonsnakking og rygging - altså T*R*E ting jeg sliter med.

Hehe.

Rygger du? Håper du ikke rygger så langt fra PC-en da. (Eller har du laptop på fanget?)

Skrevet

Har shoppa litt idag faktisk!! Det er noe jeg sjeldent gjør, men søstera mi dro meg med.

Og så fikk jeg en kokebok i posten (fra mammutsalg) så jeg har bladd i den og sikla litt. Sett TV... ikke vunnet i lotto. skal nå bare sjekke et par forum her, og så skal jeg jobbe litt med en skoleoppgave

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...