frosken Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Selvfølgelig. Det er kombinasjonen leppestift, telefonsnakking og rygging - altså T*R*E ting jeg sliter med. Hvor stor ble regningen? 0 Siter
frosken Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hehe. Akkurat som meg. Dvs, jeg har en unnskyldning, for jeg er fyllesjuk. Men hva blei det til? Rydding? Eller dårlig samvittighet?:-) Det ble litt av hvert! Startet med å rydde badet, men det måtte selvfølgelig gjøres nøye, og da måtte jo alle filtre på vaskemaskin og tørketrommel rengjøres grundig, samt at sluket i baderomsgulvet sikkert trengte en inspeksjon - etter det passet det bra å skrubbe de sklisikre flisene på gulvet og vaske litt klær... Kom meg aldri videre i ryddeprosjektet - men gjorde i allefall noe (unødvendig grundig), Du hadde i det minste en undskyldning! 0 Siter
sheba Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Da får vi håpe at du ikke gjør de to siste tingene samtidig... ehrmm hvorfor ikke?? prozak er en mester i og gjøre to ting samtidig:-) kan faktisk være ganske interessant og gjøre begge deler samtidig:-) *knis* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Er i fjellheimen nå. Har skaffet oss trådløs, så nå kan jeg dole herifra også Har vært påskestemning her i dag, med bålbrenning og grilling. Litt solbrent har jeg også blitt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 ehrmm hvorfor ikke?? prozak er en mester i og gjøre to ting samtidig:-) kan faktisk være ganske interessant og gjøre begge deler samtidig:-) *knis* "kan faktisk være ganske interessant og gjøre begge deler samtidig:-)" Jeg tror ikke jeg skal be deg utdype det, men det hørtes spennende ut, ja ;-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Da vil jeg bare ønske dere god bedring! Det er utrolig slitsomt å ha syke barn samtidig som man selv er syk, så du har min fulle sympati. Tusen takk! Sånn etterpå er det vanskelig å forstå hvordan man klarer ting, men det er vel noe med at det ikke finnes noe alternativ... Slik vil jeg IKKE ha det mer! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hvor stor ble regningen? 1100 på min og 5800 på den andre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hehe. Rygger du? Håper du ikke rygger så langt fra PC-en da. (Eller har du laptop på fanget?) Nei, DER går grensa. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Det vanlige: Drekka, pule, sloss. "............................................" Du glemte spy... 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Legg merke til at shopping er avslapping for kvinner. For menn er det en -plage-. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Du glemte spy... Jeg hadde også planer om å drikke, pule, spy og slåss i natt. Jeg røyk på to av dem. De to f-ene. Fighting og fucking utgikk. :/ 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg hadde også planer om å drikke, pule, spy og slåss i natt. Jeg røyk på to av dem. De to f-ene. Fighting og fucking utgikk. :/ Men du drakk og spydde? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Men du drakk og spydde? Jeg kan ikke fatte det. Var sikkert kjøttdeigen jeg spiste i taco tidligere på kvelden. Pleier ikke å bli uggen av cognac. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg hadde også planer om å drikke, pule, spy og slåss i natt. Jeg røyk på to av dem. De to f-ene. Fighting og fucking utgikk. :/ Hehe, men spy blei opprettholdt? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hehe, men spy blei opprettholdt? Jeg klarte to av fire. Det er meget mulig det er noe i den der "sprit og øl blir krøll". I hvert fall når man begynner å dra på åra. :/ 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg klarte to av fire. Det er meget mulig det er noe i den der "sprit og øl blir krøll". I hvert fall når man begynner å dra på åra. :/ Hmmm.. trodde det var vin og øl som blir krøll, jeg? Du begynner å dra på åra, vettu. Ikke like greit å henge med lenger. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hmmm.. trodde det var vin og øl som blir krøll, jeg? Du begynner å dra på åra, vettu. Ikke like greit å henge med lenger. Men jeg måtte vise legitimasjon i går, så jeg holder meg godt. Eventuelt er jeg så støgg at dørvaktene febrilsk leter etter enhver mulighet for å nekte meg inngang. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Da får vi håpe at du ikke gjør de to siste tingene samtidig... Heh-heh :-) ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Du glemte spy... Spying er for folk som ikke kan å drikke :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg klarte to av fire. Det er meget mulig det er noe i den der "sprit og øl blir krøll". I hvert fall når man begynner å dra på åra. :/ "Det er meget mulig det er noe i den der "sprit og øl blir krøll"." Sprit og øl blir krøll. Øl og sprit blir...drit? "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.