Gå til innhold

FU: Kjæledyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er nydelige, da. :)

http://dyn.tv2.no/tv2rubrikk/showPicture.do?groupId=260&adObjectId=99944692&pos=0

Men helt enig. En setter har absolutt ikke godt av å vokse opp i en leilighet der den ikke har tilgang til å være myye ute.

Vi bor landlig til og har hundegård. I tillegg har vi kjempefint tuterreng i nærheten der hun kan løpe fritt når vi er på tur.

Det kan gå fint, men det krever et aktivitetsnivå fra eierens side som er lite realistisk :-)

"............................................"

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

4

• Prozak

3

• Lucretia

2

• EllaJo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mialli
Skrevet

Det kan gå fint, men det krever et aktivitetsnivå fra eierens side som er lite realistisk :-)

Joda, selvsagt kan det gå. Men den krever liksom litt mer plass generelt enn en chihuahua. :)

Skrevet

Joda, selvsagt kan det gå. Men den krever liksom litt mer plass generelt enn en chihuahua. :)

Å ja. Altfor mye arbeid og aktivitet til at jeg ville vurdert det, engang :-)

Men så har jeg prøvd å ha hun på landet også, uten at jeg syntes jeg klarte å gi kreket det den hadde behov for. Så, selv om jeg liker hunder, så er jeg ingen hundeeier-type.

Gjest Mialli
Skrevet

Å ja. Altfor mye arbeid og aktivitet til at jeg ville vurdert det, engang :-)

Men så har jeg prøvd å ha hun på landet også, uten at jeg syntes jeg klarte å gi kreket det den hadde behov for. Så, selv om jeg liker hunder, så er jeg ingen hundeeier-type.

Fint at du innser dine 'begrensninger'. Dessverre mange som ikke gjør det. :)

Gjest Glad i dyr ja:-)
Skrevet

5 katter.

1 hund.

2 hester.

En del høner - 1 hane.

1 kanin,(i bur, ikke i dotter på gulvet,altså ikke hybelkanin:-)

Mulig det kommer en hund til etter sommerferien:-)

Skrevet

Jeg har 4 entrecôte og 2 indrefilet. De bor i fryseren min.

Med vennlig hilsen

Du er helt utrolig kald...

Gjest trultemor25
Skrevet

2 undulater. Den ene er tam og prater og står i, den andre er litt mer sær og ikke fullt så menneskesosial. Men de har selskap i hverandre og det er hovedsaken.

Skrevet

Du er helt utrolig kald...

Det er i hvert fall kaldt i fryseren! :-)

Jeg er faktisk et meget varmt menneske, som bryr meg svært mye om mine medmennesker. Sånn til almindling orientering.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er i hvert fall kaldt i fryseren! :-)

Jeg er faktisk et meget varmt menneske, som bryr meg svært mye om mine medmennesker. Sånn til almindling orientering.

Med vennlig hilsen

Det er fint :)

...men noen har empati som strekker seg lengre enn til bare mennesker, og det er ikke alltid like artig at enkelte som ikke forstår dette skal hele tiden bemerke det...

Skrevet

Det er fint :)

...men noen har empati som strekker seg lengre enn til bare mennesker, og det er ikke alltid like artig at enkelte som ikke forstår dette skal hele tiden bemerke det...

Som Piet Hein skrev:

Den som kun tar fleip for fleip, og alvor kun alvorlig - han har faktisk forstått begge deler dårlig.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Som Piet Hein skrev:

Den som kun tar fleip for fleip, og alvor kun alvorlig - han har faktisk forstått begge deler dårlig.

Med vennlig hilsen

Jeg skjønte at du småspøkte med biffene dine, men du bruker stort sett å dukke opp i mange dyretråder (spesielt om katter) her på DOL så synspunktet ditt har de fleste fått med seg...

Skrevet

Jeg skjønte at du småspøkte med biffene dine, men du bruker stort sett å dukke opp i mange dyretråder (spesielt om katter) her på DOL så synspunktet ditt har de fleste fått med seg...

Vel, forventer du bare at alle skal være enige? For du har vel da også fått med deg synspunktet til alle de andre, som repeteres til det kjedsommelige.

Som du bør ha fått med deg er jeg på ingen måte anti-dyr, og selvsagt imot alle former for dyremishandling.

Men som et menneske som har sett alt for mange sultne mennesker, og de som dør pga mangel på billig medisin, så er det på sin plass å påpeke dette ovenfor gjengen som tror at det verste som skjer i verden er en hjemløs katt.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er omtrent som dette anal-trollet - en trang til hele tiden å markere sin mening :-)

".............................................."

Skrevet

Har du klart å få ørkenrottene tamme?

Jeg har inntrykk av at hetterottene er mye kjærligere enn ørkenrotter. Stemmer det i ditt tilfelle?

Blander meg inn litt her ;)

Har hatt venninner med ørkenrotter og hetterotter. Må si meg veldig enig i at hetterottene er mer kosete. Den satte seg i nakken min, den elsket å sitte i nakkene til folk med langt hår ;) Den satt da under håret, og kunne sitte der leeenge. Eieren av denne hetterotta hadde den en dag i hetta på genseren sin. Den hadde vært der så lenge at hun glemte den ut, og gikk ut med rotta i hetta. hehe. Men det gikk bra :)

Ørkenrottene var litt mer viltre, men gikk da an å kose litt, om jeg husker riktig. Har ikke sett en på 8 år eller no sånn.

Skrevet

Ingen nå desverre. Men er vokst opp med en labrador retriever (fra jeg ble født til jeg var 9 år). Siden har jeg hatt masse fisker og et par hamstere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...