Gå til innhold

Forslag til pizzafyll?

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

I kveld har vi tenkt å teste ut noen pizzabunner jeg kjøpte på isbilen i går. Bunnene er med saus, men ost og fyll må man selv ha på. Mozarella er et must, men hva mer? Gode forslag mottas med takk!

Skrevet

Fire oster! parmesan, mozarella, gorgonzola og husker ikke den siste... Det syns jeg er godt.

Ellers, ananas og skinke, pepperoni og ananas, løk, paprika... En av de beste jeg har smakt var med ruccola, parmesan og parmaskinke.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fire oster! parmesan, mozarella, gorgonzola og husker ikke den siste... Det syns jeg er godt.

Ellers, ananas og skinke, pepperoni og ananas, løk, paprika... En av de beste jeg har smakt var med ruccola, parmesan og parmaskinke.

Sistnevnte får du vel hos Dolly Dimple's? Den de hadde der syntes i alle fall jeg ble alt for salt.

Takk for forslag, får prøve noen av de en gang vi ikke trenger lage så barnevennlig pizza.

Skrevet

Chorizo og sorte oliven

Blåost og løk og/eller mais

Tunfisk og løk

Bacon, purre og paprika

Ruccola og parma- eller serranoskinke - da legger vi fyllet på etter steking

Tacokjøttdeig, løk mais og paprika. Rømmme og salsa ved servering

Og når det gjelder barnevennlig pizza: En av fordelene med pizza er at man ikke trenger ha samme på hele, men en barnevennlig og en voksenvennlig del.

Gjest grrum
Skrevet

Chorizo og sorte oliven

Blåost og løk og/eller mais

Tunfisk og løk

Bacon, purre og paprika

Ruccola og parma- eller serranoskinke - da legger vi fyllet på etter steking

Tacokjøttdeig, løk mais og paprika. Rømmme og salsa ved servering

Og når det gjelder barnevennlig pizza: En av fordelene med pizza er at man ikke trenger ha samme på hele, men en barnevennlig og en voksenvennlig del.

nam! parmaskinke/ choritzo, parmesan, mozzarela er jo såå godt. Men hvorfor må det være så vanvittig dyrt! :-(

Skrevet

nam! parmaskinke/ choritzo, parmesan, mozzarela er jo såå godt. Men hvorfor må det være så vanvittig dyrt! :-(

Skikkelig dyrt blir det ikke før man trekker opp amaronen som passer så godt til :-)

mariaflyfly
Skrevet

Skikkelig dyrt blir det ikke før man trekker opp amaronen som passer så godt til :-)

Åååååhhhhh. Jeg syntes jeg hørte ploppet akkurat nå. ;)

Skrevet

Åååååhhhhh. Jeg syntes jeg hørte ploppet akkurat nå. ;)

Jeg fikk gubben til å kjøpe en Fetzer Barrel Select Zinfandel i dag, i påvente av sommeren <.9>

mariaflyfly
Skrevet

Jeg fikk gubben til å kjøpe en Fetzer Barrel Select Zinfandel i dag, i påvente av sommeren <.9>

God? Jeg kjenner den ikke...tror jeg..

Skrevet

Sistnevnte får du vel hos Dolly Dimple's? Den de hadde der syntes i alle fall jeg ble alt for salt.

Takk for forslag, får prøve noen av de en gang vi ikke trenger lage så barnevennlig pizza.

Nei, sistnevnte fikk jeg på Pizza Pancetta i Oslo! Syntes ikke den var for salt, men spesielt barnevennlig er den ikke!

Skrevet

God? Jeg kjenner den ikke...tror jeg..

Ikke bare feil land, til og med feil kontinent, flyfly. For deg, altså.

God, ja. Og akkurat det jeg har lyst på...

Gjest liede
Skrevet

Fetaost er veldig godt på pizza. Sjampinjong må jeg ha på.

Er det forøvrig flere enn meg som synes den "sunne" pizzaen med røkt kjøttpølse på Gildereklamen ser helt grusom ut?

Skrevet

Nei, sistnevnte fikk jeg på Pizza Pancetta i Oslo! Syntes ikke den var for salt, men spesielt barnevennlig er den ikke!

Du har tydelig ikke truffet mitt barn :)

mariaflyfly
Skrevet

Ikke bare feil land, til og med feil kontinent, flyfly. For deg, altså.

God, ja. Og akkurat det jeg har lyst på...

Lurer på om jeg kanskje har smakt den. Finnes den i to forskjellige utgaver? California?

Skrevet

Lurer på om jeg kanskje har smakt den. Finnes den i to forskjellige utgaver? California?

Nettopp. Finnes hvertfall som pinot noir også.

mariaflyfly
Skrevet

Nettopp. Finnes hvertfall som pinot noir også.

Da har jeg bare smakt den billigste av dem, og var ikke overimponert. God, helt grei, men ikke kongevin.

Skrevet

Da har jeg bare smakt den billigste av dem, og var ikke overimponert. God, helt grei, men ikke kongevin.

Nei, altså, om man sammenligner med amarone faller mye igjennom, det er klart.

Men jeg gleder meg til å trekke den opp uansett.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fetaost er veldig godt på pizza. Sjampinjong må jeg ha på.

Er det forøvrig flere enn meg som synes den "sunne" pizzaen med røkt kjøttpølse på Gildereklamen ser helt grusom ut?

Jeg også syns den ser grusom ut.

mariaflyfly
Skrevet

Nei, altså, om man sammenligner med amarone faller mye igjennom, det er klart.

Men jeg gleder meg til å trekke den opp uansett.

Jeg har en Zenato til i kveld. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...