Gjest Calóni Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hvor får jeg kjøpt whiteboards?Altså slike magnettavler man skriver på med en spesiell type tusj, og som man bare stryker ut med hånda/svampen etterpå. Jeg har en bitteliten en som jeg har fått i gave, men jeg kunne tenke meg å ha en i A4-størrelse, ev. litegrann større. Hvor kjøper man sånt? Bokhandel? Smart Club? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Libris her jeg bor har i alle fall sånne. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Libris her jeg bor har i alle fall sånne. Hm..Libris finnes ikke i Trondheim. Men det er kanskje det som tilsvarer Ark Brun, det? Husker du hvor mye de koster sånn ca? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hm..Libris finnes ikke i Trondheim. Men det er kanskje det som tilsvarer Ark Brun, det? Husker du hvor mye de koster sånn ca? Nei, pris aner jeg ikke. Om det ikke er Libris i Trondheim finnes der vel andre bokhandlerkjeder, kanskje de har? 0 Siter
Gjest JM i Trh Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Julius Maske http://www.gulesider.no/gsi/companyDetails.do?firma=julius+maske&fkode=Z0001MH9&bkode=0 0 Siter
Gjest Mialli Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Hm..Libris finnes ikke i Trondheim. Men det er kanskje det som tilsvarer Ark Brun, det? Husker du hvor mye de koster sånn ca? Noen Libris-butikker har byttet navn og heter nå Ark, så det er nok det samme. 'Lørdag 30. juni i år ble det lansert en ny bokhandelkjede i Norge. Over 40 butikker som tidligere bar Libris-navnet, har skiftet ut skiltene og byttet navn til ARK'. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Julius Maske http://www.gulesider.no/gsi/companyDetails.do?firma=julius+maske&fkode=Z0001MH9&bkode=0 Nice...der bestiller vi jo varer fra på jobb, kanskje jeg får til redusert pris? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det ble for mange svar til at jeg går og takker hver og én, gitt. Men takk for hjelpen alle sammen, og så bærer turen til IKEA/binders/Ark Brun til uka! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.