Gå til innhold

Whiteboard

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt whiteboards?Altså slike magnettavler man skriver på med en spesiell type tusj, og som man bare stryker ut med hånda/svampen etterpå. Jeg har en bitteliten en som jeg har fått i gave, men jeg kunne tenke meg å ha en i A4-størrelse, ev. litegrann større. Hvor kjøper man sånt? Bokhandel? Smart Club?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Libris her jeg bor har i alle fall sånne.

Gjest Calóni
Skrevet

Libris her jeg bor har i alle fall sånne.

Hm..Libris finnes ikke i Trondheim. Men det er kanskje det som tilsvarer Ark Brun, det? Husker du hvor mye de koster sånn ca?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hm..Libris finnes ikke i Trondheim. Men det er kanskje det som tilsvarer Ark Brun, det? Husker du hvor mye de koster sånn ca?

Nei, pris aner jeg ikke. Om det ikke er Libris i Trondheim finnes der vel andre bokhandlerkjeder, kanskje de har?

Gjest Mialli
Skrevet

Noen Libris-butikker har byttet navn og heter nå Ark, så det er nok det samme.

'Lørdag 30. juni i år ble det lansert en ny bokhandelkjede i Norge. Over 40

butikker som tidligere bar Libris-navnet, har skiftet ut skiltene og byttet

navn til ARK'.

Gjest Calóni
Skrevet

Det ble for mange svar til at jeg går og takker hver og én, gitt. Men takk for hjelpen alle sammen, og så bærer turen til IKEA/binders/Ark Brun til uka! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...