Gjest macd Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg var utenfor huset her. Så naboens datter på 8 år klatre på utsiden av rekkverket på terassen deres i 2. etg. Det er 3-4 meter ned, asfalt uten snø! Faren sto og røykte og sa ingenting. Jeg hadde lyst å rope bort at dette var skummelt, men fryktet at jenta ville bli uoppmerksom og miste taket. Hva ville dere gjort? 0 Siter
ekte nick Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg tror jeg ville ringt på og sagt fra til moren hennes hva du så. (du trenger jo ikke å si at du så faren hennes også). Kanskje moren er mer fornuftig? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 I den alderen klatret jeg mye høyere enn det der i trær 0 Siter
Lucretia Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 I den alderen klatret jeg mye høyere enn det der i trær Jeg også. Også da jeg var 4 år. Mistet taket og ble hengende i en grein etter hetta på jakken. Heldigvis var nabogutten, som er 2 år yngre enn meg (altså bare to år gammel den gang, lille søte tassen) smart nok til å løpe hjem og hente mora mi. Vi var i "lilleskogen" mindre enn 100m unna huset vårt. Så det gikk jo tilsynelatende bra, da. Jeg lever enda. Husker ikke hendelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.