Gå til innhold

Hva er det med denne Anja Andersen?

Anbefalte innlegg

Gjest Emalie
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=302808

Jeg sitter og lurer litt på om hun kanskje har ADHD av et slag og problemer med å styre impulsene sine. Kanskje litt frekt å antyde det, med hensyn til alle som har bokstavbarn her på forumet. Men for all del jeg mener ikke at alle med ADHD ikke kan oppføre seg, men at noen har atferdsvansker i tillegg.

Hva er det med dama?

Gjest sløret blikk
Skrevet

Hun er damedame, og da går det til h*******

Gjest Emalie
Skrevet

F60.3

impulsiv type?

Alvorlig grad iallefall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fatter ikke hva det mases om. Fotball- og hockeytrenere går stadig vekk fra konseptene, men det er ingen av dem som blir korsfesta slik Anja Andersen nå blir.

At en trener er noe til de grader tent er normalt. Det vet alle som liker idrett.

Det er nok bare håndballen som ikke er vant til annet enn snilt ordgyteri.

Men å sutre så jævlig at hun ber sine spillere om å gå av banen er i overkant barnslig, og grunnen til at vi ikke ser den slags på en fotball- eller hockeybane er at fotball- og hockeytrenere består av mannfolk, ikke premenstruelle kvinnfolk.

Mannfolk reagerer heller med å miste beherskelsen og nesten fly på noen. Altså på en måte folk flest ser ut til å forstå.

Gjest togli
Skrevet

Hadde hun vært mann så hadde vi nok ikke reagert særlig på oppførselen hennes ;-)

Skrevet

Sitatet "De er alltid etter Anja" er jo kostelig, da. Neida, hun har vel aldri gjort noe som helst som rettferdiggjør det...

Maken til ubehøvlet kjøtthue skal man lete en stund etter.

".............................................."

Skrevet

Hadde hun vært mann så hadde vi nok ikke reagert særlig på oppførselen hennes ;-)

Å joda - jeg hadde det. Det er greit nok at det er litt mer uventet at en kvinne oppfører seg så lavpannet og bedritent, men det er idiotisk og patetisk uansett kjønn. Jeg slutter meg til at det må være noe fundamentalt galt mellom ørene på den røya der - enten det, eller så er hun rett og slett bare et rasshøl uten normal folkeskikk og sosiale antenner.

"............................................"

Gjest togli
Skrevet

Å joda - jeg hadde det. Det er greit nok at det er litt mer uventet at en kvinne oppfører seg så lavpannet og bedritent, men det er idiotisk og patetisk uansett kjønn. Jeg slutter meg til at det må være noe fundamentalt galt mellom ørene på den røya der - enten det, eller så er hun rett og slett bare et rasshøl uten normal folkeskikk og sosiale antenner.

"............................................"

Ok, jeg må innrømme at jeg nok ikke er helt oppdatert. Jeg vet at dama er hissig og at det skjedde noe "på kanten" for litt siden. Jeg har også fått med meg at hun nok ikke har hatt den aller beste påvirkningen hjemmefra ;-)

Skrevet

Hun er damedame, og da går det til h*******

Med ektemann?

Gjest sløret blikk
Skrevet

Med ektemann?

Glad det ikke er meg. Da hadde hun sikkert parkert meg ved oppvasken.

Skrevet

Hun er seg selv. Og det er godt det er noen som fortsatt tør være det!

Skrevet

Er Anja Andersen gift med en mann???

vettafaanjeg...trodde jeg leste det lenger opp i tråden her - har ikke peiling på folk som driver med sport.

Skrevet

vettafaanjeg...trodde jeg leste det lenger opp i tråden her - har ikke peiling på folk som driver med sport.

Hehe. Jeg tviler i alle fall på det. I så fall vil jeg nesten mene at det er et forhold bestående av to menn ... ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hun virker ganske ustabil, og det har slått meg også at hun kan ha adhd.

Skrevet

Hehe. Jeg tviler i alle fall på det. I så fall vil jeg nesten mene at det er et forhold bestående av to menn ... ;-)

Måtte lese avisinnlegget en gang til - nå ser jeg jo at det var henne mamma og ikke mann som skrek - hehe - og så er hun lefse da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...