Gå til innhold

Hvor kan jeg lese terningkast fra gårsdagens idoler?

Anbefalte innlegg

Gjest Terningskast-6
Skrevet

Har sett noe fra Side to, men har ikke VG noe også?

Har noen en link?

Gjest Terningskast-6
Skrevet

Hvorfor bruker du mitt nick??

Du får reservere nicket ditt da vet du;)

Dessuten hvis du ser nøyere etter, så har vi ikke likt nick.

Gjest Aldri fast nick
Skrevet

Hvorfor bruker du mitt nick??

Om det er nye brukere som skriver her, tror du de kan lukte seg til at akkurat det nicket er i bruk?

Gjest tornerosaa
Skrevet

Dette må da være straffbart, kanskje noe for politiet?

Skrevet

Det er jo bare skrivemåten som er ulik.

Og teningkast6 har sikkert reservert sin måte å skrive på, men akkurat et slikt nick kan man skrive på utallige mange måter slik at det blir nesten umulig å tenke ut alle og reservere dem.

Jeg synes du burde vise litt mer respekt for den som hadde det først og finne deg et nick som ikke ligner.

(Jeg sier ikke at du valgte et så likt nick med vilje, men når du blir gjort oppmerksom på at andre har et som kan forveksles så bytter man som regel.)

Gjest Terningskast-6
Skrevet

Det er jo bare skrivemåten som er ulik.

Og teningkast6 har sikkert reservert sin måte å skrive på, men akkurat et slikt nick kan man skrive på utallige mange måter slik at det blir nesten umulig å tenke ut alle og reservere dem.

Jeg synes du burde vise litt mer respekt for den som hadde det først og finne deg et nick som ikke ligner.

(Jeg sier ikke at du valgte et så likt nick med vilje, men når du blir gjort oppmerksom på at andre har et som kan forveksles så bytter man som regel.)

litt dumt å bytte nick i en tråd da. Da blir man jo tatt av webbis pga det.

Noe annet hadde det vært om jeg kjente til vedkommendes nick og valgte dette som fast nick.

Men ingen har jo svart på det jeg spurte om...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...