Gå til innhold

Hva i all verden..

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

...gjør dere for noe i kveld?

Her er snuppemor (snart 8 mnd) akkurat lagt og det blir en rolig kveld (som seg hør og bør) med taco og tv og data'n.

Dere da?

Skrevet

Lager pizza akkurat nå :-)

(Dvs _akkurat_ nå venter vi på at deigen skal heve ferdig...)

Gjest trultemor25
Skrevet

Lager pizza akkurat nå :-)

(Dvs _akkurat_ nå venter vi på at deigen skal heve ferdig...)

Ahh.. pizza er digg! Skulle hatt det i dag vi og hvis vi ikke hadde hatt det de 3 siste helgene, så det blir taco på oss i dag. :)

Skrevet

Ahh.. pizza er digg! Skulle hatt det i dag vi og hvis vi ikke hadde hatt det de 3 siste helgene, så det blir taco på oss i dag. :)

Jeg har dilla på pizza for tida, hehe. Har tacokjøttdeig på den da, så det blir litt taco'ish også liksom :-p

Skrevet

Lillebror er lagt, jentene er i badekaret og jeg er dritatrøtt og enda mer sur...

Håper det går over.

Gjest trultemor25
Skrevet

Lillebror er lagt, jentene er i badekaret og jeg er dritatrøtt og enda mer sur...

Håper det går over.

Sur? Hva er galt? En dårlig dag? Dagen min har heller ikke vært preget av glade fioler, var så sint før i dag at jeg kunne ha slått hull i veggen, men det er bedre nå. Nå skal jeg bare slappe av resten av dagen.

Du får legge deg litt tidlig sånn at dagen i morra blir bedre! :)

klem

Skrevet

Vi skal spise kyllingvinger med sataydip, spille spill og drikke rødvin.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har dilla på pizza for tida, hehe. Har tacokjøttdeig på den da, så det blir litt taco'ish også liksom :-p

Åh.. det er digg. Tacopizza *nam*. Med tortillaschips på og?

Gjest trultemor25
Skrevet

Vi skal spise kyllingvinger med sataydip, spille spill og drikke rødvin.

Det høres ut som koselig bruk av lørdag kveld.

Skrevet

Sur? Hva er galt? En dårlig dag? Dagen min har heller ikke vært preget av glade fioler, var så sint før i dag at jeg kunne ha slått hull i veggen, men det er bedre nå. Nå skal jeg bare slappe av resten av dagen.

Du får legge deg litt tidlig sånn at dagen i morra blir bedre! :)

klem

Takk for klemmen. Er mest sur på mannen min som igjen måtte prioritere skytterlaget fremfor familien. Han mener han hadde gitt beskjed i god tid, men jeg kan ikke huske å ha hørt det.

Så blir jeg skikkelig sur siden jeg ikke har sovet noe særlig i natt heller.

Har mest lyst til å gå å legge meg nå, men det gjør jeg selvfølgelig ikke - fordi jeg er så teit at jeg ikke tenker på meg selv av og til.

Grrrrrrrrrrr......

Gjest trultemor25
Skrevet

Takk for klemmen. Er mest sur på mannen min som igjen måtte prioritere skytterlaget fremfor familien. Han mener han hadde gitt beskjed i god tid, men jeg kan ikke huske å ha hørt det.

Så blir jeg skikkelig sur siden jeg ikke har sovet noe særlig i natt heller.

Har mest lyst til å gå å legge meg nå, men det gjør jeg selvfølgelig ikke - fordi jeg er så teit at jeg ikke tenker på meg selv av og til.

Grrrrrrrrrrr......

Underskudd på søvn er det verste som finnes! Da tåler man ingenting!

Så kjipt av mennen din da.

Jeg pleier også å være dum og sitte oppe selv om jeg VEIT jeg burde gått og lagt meg. Spesielt når jeg er alene, da må jeg liksom nyte stillheten og roen.

Får håpe du får en god natts søvn i natt da, og at lillegutt er snill med deg og sover så lenge som mulig. :)

Kommer mannen din hjem i kveld/natt da?

Gjest trultemor25
Skrevet

Sitte på rævva og spise snop;o)

God plan! Det skal jeg gjøre i kveld og!

Mrs. Wallace
Skrevet

Guttungen og jeg har spist taco og sett på Tom & Jerry. Nå er han i seng, og jeg dol-er, leser lørdagsavisene og tar meg et aldri så lite glass rødvin.

Skrevet

Åh.. det er digg. Tacopizza *nam*. Med tortillaschips på og?

Nei, ikke med tortillachips. Men den var gooood *mett* :-)

Gjest midia
Skrevet

Etter en heisatur med overnatting så er jeg ganske så slapp nå i kveld og ønsker egentlig at klokka skal løpe så jeg får finne senga.

Skikkelig langvarig fest og to timer søvn! fyllesyk-ja.

Skrevet

Mannen min har traktert Woken i kveld, og jeg er god og mett. Vi hadde gjester som også spiste, og de har akkurat gått. Nå blir det snart rødvin, og etterhvert American Psyco på teve2.

Gjest prust
Skrevet

Jentene var stuptrøtte etter mange timer ute i det knallfine vinterværet, så de la seg pent litt over åtte.

Eldstemann fikk lov til å sitte og lage ferdig kortet han skal ha med i bursdag i morgen (ei jente i klassen). Han gjorde seg såååå flid: Han brettet et lite ark i to, klippet ut et hjerte midt på, og farget rødt inni, slik at det ble et rødt hjerte inni kortet. Og så har han skrevet med røde, doble bokstaver: "Kjære XXX, Gratulerer så mye med dagen, hjertelig hilsen YYY" Han syntes det ble så fint at han hadde mest lyst til å neholde det selv :-)

Da han var ferdig, pakket vi inn pakken sammn, og leste tre kapitler i "Svein og rotta og gavemysteriet" Han la seg kvart på ti, knallfornøyd over å ha fått være oppe såååå lenge.

Jeg skal DOLE litt, sprette en boks med cider og knaske noen tortillachips og se om det er noe på TV. Hvis det ikke er noe å glo på, skal jeg ta meg et bad og legge meg i skjebelig tid.

Deilig å ha noen "fri-kvelder" innimellom - dvs kvelder hvor husbonden er bortreist :-)

Skrevet

Tenker på ting jeg skulle ordnet opp i, depper, kjeder meg, venter på at jeg blir trøtt nok til å hoppe i seng.

Gjest Hanneline
Skrevet

Nettopp spist meksikansk gryterett og sett Lille Kylling.

Nå sitter han og ser på en eller annen fotball kamp og jeg har satt meg ned her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...