Gå til innhold

Hva i all verden..

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Da var endelig 4 dagers fyllekalassetet på skolem over, har vært 4harde dager men kjempe moro, samtidig som jeg tror det blire en deilig å slappe av edru imoregen. :9

Gjest liede
Skrevet

Da var endelig 4 dagers fyllekalassetet på skolem over, har vært 4harde dager men kjempe moro, samtidig som jeg tror det blire en deilig å slappe av edru imoregen. :9

litt av en uke eller? ;)

Skrevet

Underskudd på søvn er det verste som finnes! Da tåler man ingenting!

Så kjipt av mennen din da.

Jeg pleier også å være dum og sitte oppe selv om jeg VEIT jeg burde gått og lagt meg. Spesielt når jeg er alene, da må jeg liksom nyte stillheten og roen.

Får håpe du får en god natts søvn i natt da, og at lillegutt er snill med deg og sover så lenge som mulig. :)

Kommer mannen din hjem i kveld/natt da?

Sånn, nå er ting mye bedre. Joda, mannen min kom hjem ved 15-tiden. Lillebror våknet bare 1 gang i natt. Dessverre ble han vekket av lillesøster som klarte å dælje hardt i senga hans da hun kom kl. 7 for å spørre om det var greit å stå opp. Men, men, det kunne jo vært myyye værre.

I dag skal jentene være med naboen på tur, og etter det skal vi til svigers på middag. Tror dagen blir bedre i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...