Gå til innhold

do-vakta...lol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en korridor med flere jenter... hvor vi deler bad og dusj. Det er spesielt en jente som bor rett ved toalettet som alltid sitter med døren til rommet sitt på vidt gap... så man må passe på å ikke lage en eneste lyd på toalettet... veldig lytt kan man si.

Jeg er vel den eneste som tenker over sånt, men jeg føler at hun sitter der og passer på. Snart begynner hun vel å ta inngangspenger.

Gjest printa
Skrevet

Forstår deg. Jeg hater nemlig offentlige toiletter.

Foretrekker helst å gjøre mitt fornødne, på et toilett der det ikke er andre i nærheten.

Det verste jeg vet nemlig, det er å gå på toilettet under eksamen, der eksamensvakten står og lytter på utsiden.

Allerhelst ønsker jeg å være hjemme hos meg selv, når stort arbeid skal gjøres.;-)

Skrevet

Da hadde jeg aldri fått gjort noe så jeg skjønner deg godt.

Gjest Hanneline
Skrevet

Forstår deg. Jeg hater nemlig offentlige toiletter.

Foretrekker helst å gjøre mitt fornødne, på et toilett der det ikke er andre i nærheten.

Det verste jeg vet nemlig, det er å gå på toilettet under eksamen, der eksamensvakten står og lytter på utsiden.

Allerhelst ønsker jeg å være hjemme hos meg selv, når stort arbeid skal gjøres.;-)

Guffent da.

Takler ikke offentlige toaletter i det hele tatt. Og jeg hater sånne toaletter med skillevegger som stopper noen cm fra gulvet.

Foretrekker å holde meg.

Gjest dilly
Skrevet

To lure tips:

1. Litt toalettpapir over vannet i skålen fungerer fint som "lyddemper".

2. Sett på vannkranen på fullt. Lyden av det rennende vannet burde overdøve det mest du foretar deg der inne.

Gjest M.Angelica
Skrevet

To lure tips:

1. Litt toalettpapir over vannet i skålen fungerer fint som "lyddemper".

2. Sett på vannkranen på fullt. Lyden av det rennende vannet burde overdøve det mest du foretar deg der inne.

Bedre å lage så mange ufine lyder at hun må lukke døra! :P

Gjest dilly
Skrevet

Bedre å lage så mange ufine lyder at hun må lukke døra! :P

godt poeng!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...