Gå til innhold

Ønsker tips til fin kjole i bryllup!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

I slutten av mai skal jeg i bryllup til venner. Noen som har tips til en fin kjole som det er bilde av på nettet?

*gleder meg*

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Ugga Bugga

4

• tonie

3

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den er forferdelig i paisley-mønstret, men ensfargede varianter er OK, hvis du kan ha kort kjole, da. Det spørs jo litt på hva slags antrekk/stil som er ønsket.

Hvis jeg var slank, og skulle i bryllup, så tror jeg at jeg ville vurdert en av festkjolene fra Lilly i Danmark:

http://www.lilly.dk/kollektion.php?etype=1&eid=3&id=242&vid=2685

Men dette minnet meg på at jeg også må begynne å tenke på antrekk, skal i bryllup i juli selv... :-)

Gjest Hanneline
Skrevet

Jeg syns den var dritfin, jeg, men jeg ville aldri brukt den i bryllup, tror jeg. Sånn typisk hverdags sommerkjole for meg det der :-)

Ja enig med carma.

Gjest togli
Skrevet

Snittet var fint, men stoffet tantete synes jeg.

Jepp, var nok det jeg tenkte også ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg syns den var dritfin, jeg, men jeg ville aldri brukt den i bryllup, tror jeg. Sånn typisk hverdags sommerkjole for meg det der :-)

Vi skal ikke til middag i bryllupet. Der er det kun nærmeste familie og forlovere som skal delta. Vennefesten etterpå skal vi være med på. Er det vanlig å være like pyntet da?

Gjest togli
Skrevet

Den er forferdelig i paisley-mønstret, men ensfargede varianter er OK, hvis du kan ha kort kjole, da. Det spørs jo litt på hva slags antrekk/stil som er ønsket.

Hvis jeg var slank, og skulle i bryllup, så tror jeg at jeg ville vurdert en av festkjolene fra Lilly i Danmark:

http://www.lilly.dk/kollektion.php?etype=1&eid=3&id=242&vid=2685

Men dette minnet meg på at jeg også må begynne å tenke på antrekk, skal i bryllup i juli selv... :-)

Jeg tenkte litt på den rosa varianten, men vet ikke om det er helt "meg"...

Takk for nyttig link! Flotte kjoler der, men redd jeg virker for pyntet når vi ikke skal delta under middagen, men på vennefesten etterpå?

Gjest togli
Skrevet

Unnskyld, men

tantete.

sorry igjen.

Kanskje det er du som ikke følger med på moten? ;-)

Men jeg skal nok følge rådet ditt uansett!

Skrevet

Jepp, var nok det jeg tenkte også ;-)

Jeg er veldig glad i paisleymønster, jeg. Kanskje jeg er skikkelig tantete uten at jeg vet om det, hehe.

Likte kjolen, men er blitt veldig forsiktig med å bruke kjorte kjoler i bryllup etter en liten kjolefadese for noen år siden. Safer med lengre kjoler nå for tida;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg er veldig glad i paisleymønster, jeg. Kanskje jeg er skikkelig tantete uten at jeg vet om det, hehe.

Likte kjolen, men er blitt veldig forsiktig med å bruke kjorte kjoler i bryllup etter en liten kjolefadese for noen år siden. Safer med lengre kjoler nå for tida;-)

Er ikke slikt mønster in for tida da? Kanskje ikke alle som følger like godt med i tiden? ;-)

Jeg lurer på om jeg skal safe med lang kjole jeg også, eller evt en som går et stykke under knærne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...