Gå til innhold

Ønsker tips til fin kjole i bryllup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke slikt mønster in for tida da? Kanskje ikke alle som følger like godt med i tiden? ;-)

Jeg lurer på om jeg skal safe med lang kjole jeg også, eller evt en som går et stykke under knærne.

Jeg syns, som sagt, at både kjolen og mønsteret var dritfint :-) Jeg ville definitivt valgt det mønsteret hvis jeg skulle hatt den kjolen.

Psst... Det er nok de som _ikke_ liker det som er tantete ;-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Ugga Bugga

4

• tonie

3

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg syns, som sagt, at både kjolen og mønsteret var dritfint :-) Jeg ville definitivt valgt det mønsteret hvis jeg skulle hatt den kjolen.

Psst... Det er nok de som _ikke_ liker det som er tantete ;-)

Mmm, jeg tenkte et øyeblikk det samme ;-)

Skrevet

Wow, der var det mange fine!! Kjole nummer to i turkis/blått? Hva synes du om den?

Den turkise på side 1 har vel også halterneck?

Men denne synes jeg er litt fin:

http://www.divax.no/product.asp?product=98&sub=0&page=2

Er ikke glad i turkis på meg selv, men mange andre er fine med det. Kjolen fås forresten også i rosa/lilla står det, uten at jeg får fram bilde av det. Og kjolen har passelig lengde synes jeg, og pyntet nok, men ikke så stivpyntet som fx mange av Lilly-kjolene.

Her er en annen: http://www.divax.no/product.asp?product=71&sub=0&page=4 (fås også i turkis i tillegg til den som er avbildet)

Gjest togli
Skrevet

Den var ikke pen, Da var den turkise du så på forrige innlegg mye bedre.

Jeg har slått fra meg den første selv om jeg personlig likte den. Den passer nok bedre som en vanlig sommerkjole. Den turkise likte jeg veldig godt :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes kjolen var fin og ikke tantete, topper og kjoler med masse mønster er inn nå :)

Når det er sagt er jeg litt usikker på om den er myntet nok:)

Når det gjelder klær har jeg funnet ut at jeg kan stole på deg, så nå ble jeg glad for at jeg ikke var helt på jordet iallefall ;-)

Men enig i at den ikke er pyntet nok.

PS: De som synes kjolen er fæl lar seg kanskje ikke påvirke av moten? ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg likte den!

Good:-)

Men jeg har nok blitt enig med meg selv i at den passer best som en vanlig sommerkjole...

Gjest togli
Skrevet

Den turkise på side 1 har vel også halterneck?

Men denne synes jeg er litt fin:

http://www.divax.no/product.asp?product=98&sub=0&page=2

Er ikke glad i turkis på meg selv, men mange andre er fine med det. Kjolen fås forresten også i rosa/lilla står det, uten at jeg får fram bilde av det. Og kjolen har passelig lengde synes jeg, og pyntet nok, men ikke så stivpyntet som fx mange av Lilly-kjolene.

Her er en annen: http://www.divax.no/product.asp?product=71&sub=0&page=4 (fås også i turkis i tillegg til den som er avbildet)

Jeg tenkte på den kjolen som står øverst til høyre på første side, men ville valgt den i turkisvarianten til bryllup! Jeg kler godt klare, skarpe blåfarger og turkis, så den hadde nok vært noe...

Den turkise du sendte link til var kjempefin, men litt vel dyr :-(

Den siste var også fin, men ikke helt min smak -uten at jeg kan forklare hvorfor...

Skrevet

Jeg tenkte på den kjolen som står øverst til høyre på første side, men ville valgt den i turkisvarianten til bryllup! Jeg kler godt klare, skarpe blåfarger og turkis, så den hadde nok vært noe...

Den turkise du sendte link til var kjempefin, men litt vel dyr :-(

Den siste var også fin, men ikke helt min smak -uten at jeg kan forklare hvorfor...

Ja, den kan være fin i turkis. :-)

Synd man ikke kan se alle kjolene i hver tilgjengelige fargevariant.

Gjest togli
Skrevet

Dette er en kjole etter min smak. Absolutt ikke tantete:)

Godt å høre :-)

Jeg tror likevel den er litt lite pyntet til bryllup, men kanskje jeg kjøper den til bruk ellers i sommer!

Gjest togli
Skrevet

Ja, den kan være fin i turkis. :-)

Synd man ikke kan se alle kjolene i hver tilgjengelige fargevariant.

Ja, det var det jeg prøvde å fikse, men det gikk visst ikke :-(

Jeg tror nesten jeg kan ende opp med den kjolen!

Skrevet

Å ja! Den er jo perfekt! Hvis man blir invitert i bryllupet til Marilyn Manson eller Nemi...

Av en eller annen grunn tror jeg ingen av dem er typen til å gifte seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...