Gå til innhold

Ønsker tips til fin kjole i bryllup!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var det jeg prøvde å fikse, men det gikk visst ikke :-(

Jeg tror nesten jeg kan ende opp med den kjolen!

Du kan jo maile de og spørre om de kan skaffe et bilde i riktig farge?

Evt. spørre om du får komme dit og prøve. Ser de holder til på Jessheim, det er jo ikke så langt utenfor Oslo. Nå vet jeg jo ikke hvor du bor da, men... hehe

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

6

• Ugga Bugga

4

• tonie

3

• carma

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Av en eller annen grunn tror jeg ingen av dem er typen til å gifte seg.

Kanskje hvis noe kunne føre dem sammen...? :-)

Skrevet

Kanskje hvis noe kunne føre dem sammen...? :-)

:-)

Gjest togli
Skrevet

Du kan jo maile de og spørre om de kan skaffe et bilde i riktig farge?

Evt. spørre om du får komme dit og prøve. Ser de holder til på Jessheim, det er jo ikke så langt utenfor Oslo. Nå vet jeg jo ikke hvor du bor da, men... hehe

Døh, altså..alle bor ikke i Oslo da ;-)

Jeg bor nok ca 50 mil unna Jessheim...men er i Oslo på svigerfamiliebesøk med jevne mellomrom. Spørs om det blir tur nedover før bryllupet da... Hmm, kanskje jeg skulle ta sjansen på å kjøpe den og heller forsikre meg om bytterett osv på forhånd.

Skrevet

Døh, altså..alle bor ikke i Oslo da ;-)

Jeg bor nok ca 50 mil unna Jessheim...men er i Oslo på svigerfamiliebesøk med jevne mellomrom. Spørs om det blir tur nedover før bryllupet da... Hmm, kanskje jeg skulle ta sjansen på å kjøpe den og heller forsikre meg om bytterett osv på forhånd.

Ja, du har alltid bytterett på postordre- og nettkjøp etter loven. Så det blir ikke noe problem :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Godt å høre :-)

Jeg tror likevel den er litt lite pyntet til bryllup, men kanskje jeg kjøper den til bruk ellers i sommer!

Det er nok mer en sommerkjole ja:)

Skrevet

Av en eller annen grunn tror jeg ingen av dem er typen til å gifte seg.

Feil! :)

Marilyn Manson er allerede gift!

"On December 3, 2005, Manson married burlesque performer Dita Von Teese in a non-denominational ceremony proceeded by cult film director Alejandro Jodorowsky in County Tipperary, Ireland."

http://en.wikipedia.org/wiki/Marilyn_Manson_(person)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...