Gå til innhold

Det viktigste på et hotell

Anbefalte innlegg

Gjest jobber på hotell
Skrevet

Er det renholdet eller servisen?

Gjest jobber på hotell
Skrevet

Renholdet for min del.

Det var godt å høre:Saken er den at vi har fått ny direktør og han har bestamt at vi må spare.Og da bestemmer han at han skal spare på renholdet.Vi har prøvd og si at vist vi må slurve når vi vasker rommene så merker gjestene det og da kommer de ikke tilbake.Men han mener at det er viktigere at det er nok folk i resepsjonen og at det er nok servitøere enn at rommene blir holdt vedlike

kykkeliky1365380960
Skrevet

Renholdet er nå egentlig en selvfølge mens servisen setter karakteren på hotellet (det som skiller et hotell fra et annet). Det må jo selvsakt være hygienisk rent, men servisen kommer foran hybelkaninene:)

kykkeliky1365380960
Skrevet

Det var godt å høre:Saken er den at vi har fått ny direktør og han har bestamt at vi må spare.Og da bestemmer han at han skal spare på renholdet.Vi har prøvd og si at vist vi må slurve når vi vasker rommene så merker gjestene det og da kommer de ikke tilbake.Men han mener at det er viktigere at det er nok folk i resepsjonen og at det er nok servitøere enn at rommene blir holdt vedlike

Det er nå typisk, de som vasker og rydder skal lide for alt...

Stå på for saken din, det gjelder å vise at en skal ha respekt!

Skrevet

Et skittent hotell er direkte udelikat. Jeg ville aldri valgt å dra tilbake til et hotell om det var direkte skittent, og jeg ville dessuten frarådet andre å bo der.

Gjest jobber på hotell
Skrevet

Det er nå typisk, de som vasker og rydder skal lide for alt...

Stå på for saken din, det gjelder å vise at en skal ha respekt!

Takk for det.Ja vi føler oss som noen tapere noen ganger

kykkeliky1365380960
Skrevet

Takk for det.Ja vi føler oss som noen tapere noen ganger

Av ærfaring så vet jeg hvordan man kan bli utnyttet på det området.

Var liksom ikke så nøye med de som vasket. De kunne bare slite seg ut...var vårt ansvar å greie renholdet uansett virket det som om. Enten det nå gjalt tid eller hjelpemidler.

Skrevet

jeg vil si: jatakk, begge deler:-) men MÅ jeg velge en må det vel være rehold...

Gjest vioola
Skrevet

umulig å si , vil ha både i pose og sekk :)

kanskje servicen er bittelitt viktigere. Hvis du har veldig sansen for de som jobber der og de er veldig hyggelige kan man vel kanskje greie å overse at feks badekaret ikke ser gullende rent ut

Skrevet

Renholdet burde jo være en selvfølge - det er det viktigste for meg,men helt klart et pluss om servicen er på topp også ;)

Skrevet

Begge deler synes jeg er like viktig for en god opplevelse.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Renholdet, selvfølglig! Samt at møbler og elektriske anlegg er i orden.

Skrevet

RENHOLD

Enig. Jeg blir skikkelig forbanna når det er skittent. En dansk hotellresepsjonist trodde sikkert jeg var gal, men det var faktisk en håndfull sand bak døra.

Jeg forlangte å få et annet rom, men da måtte jeg vente. Grunnen var at det trolig var like skittent der, og de måtte vaske først :-( De turde ikke ta betaling :-)

Skrevet

Jeg syns begge deler er veldig viktig, men renhold er helt klart det viktigste!

Skrevet

Renholdet er viktigst, men servicen bør holde mål den også. Jeg drar ikke tilbake om kun den ene faktoren er tilstede.

Gjest Hanneline
Skrevet

Husker vi skulle på et fint engelsk hotell.

Gulvet på baderommet så ut som om det hadde vært katteslagsmål, var masse svarte hår.

Det var så motbydelig, så vi byttet jo såklart rom med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...