Gjest jobber på hotell Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Er det renholdet eller servisen? 0 Siter
Gjest jobber på hotell Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Renholdet for min del. Det var godt å høre:Saken er den at vi har fått ny direktør og han har bestamt at vi må spare.Og da bestemmer han at han skal spare på renholdet.Vi har prøvd og si at vist vi må slurve når vi vasker rommene så merker gjestene det og da kommer de ikke tilbake.Men han mener at det er viktigere at det er nok folk i resepsjonen og at det er nok servitøere enn at rommene blir holdt vedlike 0 Siter
kykkeliky1365380960 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Renholdet er nå egentlig en selvfølge mens servisen setter karakteren på hotellet (det som skiller et hotell fra et annet). Det må jo selvsakt være hygienisk rent, men servisen kommer foran hybelkaninene:) 0 Siter
kykkeliky1365380960 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det var godt å høre:Saken er den at vi har fått ny direktør og han har bestamt at vi må spare.Og da bestemmer han at han skal spare på renholdet.Vi har prøvd og si at vist vi må slurve når vi vasker rommene så merker gjestene det og da kommer de ikke tilbake.Men han mener at det er viktigere at det er nok folk i resepsjonen og at det er nok servitøere enn at rommene blir holdt vedlike Det er nå typisk, de som vasker og rydder skal lide for alt... Stå på for saken din, det gjelder å vise at en skal ha respekt! 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Et skittent hotell er direkte udelikat. Jeg ville aldri valgt å dra tilbake til et hotell om det var direkte skittent, og jeg ville dessuten frarådet andre å bo der. 0 Siter
Gjest jobber på hotell Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Det er nå typisk, de som vasker og rydder skal lide for alt... Stå på for saken din, det gjelder å vise at en skal ha respekt! Takk for det.Ja vi føler oss som noen tapere noen ganger 0 Siter
kykkeliky1365380960 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Takk for det.Ja vi føler oss som noen tapere noen ganger Av ærfaring så vet jeg hvordan man kan bli utnyttet på det området. Var liksom ikke så nøye med de som vasket. De kunne bare slite seg ut...var vårt ansvar å greie renholdet uansett virket det som om. Enten det nå gjalt tid eller hjelpemidler. 0 Siter
sheba Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 jeg vil si: jatakk, begge deler:-) men MÅ jeg velge en må det vel være rehold... 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 umulig å si , vil ha både i pose og sekk kanskje servicen er bittelitt viktigere. Hvis du har veldig sansen for de som jobber der og de er veldig hyggelige kan man vel kanskje greie å overse at feks badekaret ikke ser gullende rent ut 0 Siter
Anki Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Renholdet burde jo være en selvfølge - det er det viktigste for meg,men helt klart et pluss om servicen er på topp også 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Begge deler synes jeg er like viktig for en god opplevelse. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Renholdet, selvfølglig! Samt at møbler og elektriske anlegg er i orden. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 RENHOLD Enig. Jeg blir skikkelig forbanna når det er skittent. En dansk hotellresepsjonist trodde sikkert jeg var gal, men det var faktisk en håndfull sand bak døra. Jeg forlangte å få et annet rom, men da måtte jeg vente. Grunnen var at det trolig var like skittent der, og de måtte vaske først :-( De turde ikke ta betaling :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg syns begge deler er veldig viktig, men renhold er helt klart det viktigste! 0 Siter
Reg@l Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Renholdet er viktigst, men servicen bør holde mål den også. Jeg drar ikke tilbake om kun den ene faktoren er tilstede. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Husker vi skulle på et fint engelsk hotell. Gulvet på baderommet så ut som om det hadde vært katteslagsmål, var masse svarte hår. Det var så motbydelig, så vi byttet jo såklart rom med en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.