Gå til innhold

rar gutt...

Anbefalte innlegg

Gjest tuulla
Skrevet

Forstår meg ikke på den gutten... På avstand kikker han stadig på meg, men når han er nærmt overser han meg fullstendig. Blir så frustrert over dette, for jeg vet ikke hvor jeg har han. Er han interessert, men blir bare veldig sjenert? Eller har han kanskje merka at jeg kikker på han og vil på ingen måte vite av meg? Er ikke så fryktelig flink å ta direkte initativ, men jeg prøver nå så godt jeg kan.

Skrevet

Menn har dårlig simultanevne. De blir lett distrahert. Jag vekk alle distraherende inntrykk, og du får oppmerksomheten alene.

Skrevet

Høres sjenert ut. Du får sørge for å ramle rett i armene på ham eller noe. Da _må_ han snakke med deg;-)

Skrevet

Han er interessert i deg, men er sjenert. Ta kontakt og vis interesse, han er klar for deg:-)

Skrevet

Han er interessert i deg, men er sjenert. Ta kontakt og vis interesse, han er klar for deg:-)

Det er i grunn rart, men jeg tror sjenerte er takknemlige for distraksjoner :-)

Vi gamle gutta burde ha kommet over slikt?

Gjest tuulla
Skrevet

Det er i grunn rart, men jeg tror sjenerte er takknemlige for distraksjoner :-)

Vi gamle gutta burde ha kommet over slikt?

Ja det er litt rart...men jeg kan jo nevne at han aldri har hatt dame så lenge jeg har visst hvem han er, og det er noen år... Og han er ikke den som leker støtt med damer heller. Så jeg aner at han er en smule sjenert på området, selv om han egentlig ikke er spesielt sjenert ellers... Jeg har selv aldri hatt type, og jeg må innrømme at det er nok fordi jeg er litt sjenert. Og ikke fordi jeg er så fryktelig kresen som jeg noen ganger liker å tenke... :-)

Skrevet

Ja det er litt rart...men jeg kan jo nevne at han aldri har hatt dame så lenge jeg har visst hvem han er, og det er noen år... Og han er ikke den som leker støtt med damer heller. Så jeg aner at han er en smule sjenert på området, selv om han egentlig ikke er spesielt sjenert ellers... Jeg har selv aldri hatt type, og jeg må innrømme at det er nok fordi jeg er litt sjenert. Og ikke fordi jeg er så fryktelig kresen som jeg noen ganger liker å tenke... :-)

Invitèr på noe. Noe personlig, og ikke med andre venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...