Gå til innhold

Nakenmodell Helen Rask - et handikap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke en ulempe i politikken å ha vært nakenmodell?

Jeg klarer ikke å la være å tenke på det:-)

Skrevet

Helene skulle det være, Vi Menn pike og gatebil-babe.

Gjest Hanneline
Skrevet

Helene skulle det være, Vi Menn pike og gatebil-babe.

Er hun i politikken da?

Skrevet

Er hun i politikken da?

Hun var på TV her om dagen, men jeg husker ikke når. Jeg hørte ikke alt hun sa, men dama er ikke blond inni hodet :-)

I motsetning til hu derre Ravn-dama. Der er det fullstendig mørkt på loftet.

Gjest Hanneline
Skrevet

Hun var på TV her om dagen, men jeg husker ikke når. Jeg hørte ikke alt hun sa, men dama er ikke blond inni hodet :-)

I motsetning til hu derre Ravn-dama. Der er det fullstendig mørkt på loftet.

Det var ikke Holmgang hun var på da? Men ja.. hun virker som hakket smartere enn mange andre nakenmodeller...

Skrevet

Det var ikke Holmgang hun var på da? Men ja.. hun virker som hakket smartere enn mange andre nakenmodeller...

Jeg må ha fordommer, for jeg får ikke begrepet nakenmodell ut av hodet. Det står liksom i veien for seriøsitetsoppfatningen og distraherer.

Skrevet

Jeg tror ikke hun har tenkt til å bli politiker. ;)

Jeg klarte ikke la være å fokusere på forskjellen på puppene hennes og puppene til hun Ottardama som satt litt bortafor. Puppene til Helene Rask gikk nesten opp til halsen og så ut som sprekkferdige ballonger, mens hu Ottar dama hadde sånne slappe poser som hang omtrent ned til navelen. Tror hun hadde brent bhen..

Skrevet

Jeg tror ikke hun har tenkt til å bli politiker. ;)

Jeg klarte ikke la være å fokusere på forskjellen på puppene hennes og puppene til hun Ottardama som satt litt bortafor. Puppene til Helene Rask gikk nesten opp til halsen og så ut som sprekkferdige ballonger, mens hu Ottar dama hadde sånne slappe poser som hang omtrent ned til navelen. Tror hun hadde brent bhen..

Det er litt komisk. Jeg bryr med nøkken om pupper, men er litt fascinert av det som ligger bak dette spillet. Damer kan ha hvilke pupper de vil, men jeg blir nesten litt irritert av utfordrende påkledning i tide og utide. Mest irritert blir jeg når noen prøver ilegge meg puppefiksering. Jeg prøver å skrike: "Jeg driter i det!" men det nytter ikke. Jeg vil ikke ha halvnakne kvinns overalt. Fjern det.

Likevel klarer jeg å plassere pupper og kropp i riktig sammenheng når det er på sin plass og til sin tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...