Gå til innhold

Hvor mye som er samboere bruker dere på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette svaret var unødvendig, det går an å svare seriøst, noe du ofte ikke gjør.

Det er litt irriterende i lengdn! *puh*

Hørt om humor og ironi, eller? :P

Gjest Mom33
Skrevet

For det første: Jeg svarer seriøst og ordentlig i 99,9 % av tilfellene.

Når det gjelder ditt innlegg, så var det så idiotisk at jeg ikke klarte å dy meg.

Det som er irriterende i lengden, er slike som deg - med rasistiske meninger.

Skrevet

Vel, det går an å stille litt mer fornuftige spørsmål, da...

Gjest Astral
Skrevet

Tja.. Raskt overslag sier ca 3500 kr pr.mnd. Vi er studenter begge to, men spiser "ordentlig" middag hver dag (dvs. lever ikke på grandiosa og cola ;)).

Skrevet

Ca 5000,- tror jeg. Men vi kjøper svært mye frukt samt en del andre matvarer som trekker opp (som ferskpresset juice til nesten 30 kroner for mindre enn en halvliter!).

bla bla bla!
Skrevet

For det første: Jeg svarer seriøst og ordentlig i 99,9 % av tilfellene.

Når det gjelder ditt innlegg, så var det så idiotisk at jeg ikke klarte å dy meg.

Det som er irriterende i lengden, er slike som deg - med rasistiske meninger.

Det var et uforskammet og unødvendig svar. Det jeg skrev har ingenting med rasisme å gjøre, det med rotter og fugler+fugleskit i innvandrerbutikker har det stått om i media.

Det med urenslig håndhygiene har jeg hørt fra en som jobbet i en innvandrerbutikk, jeg har hørt verre ting også, som jeg ikke tar med her.

Ikke dermed sagt at alle innvandrerbutikker er sånn, det er jo derfor jeg spør. Hvorfor kan ikke du svare like saklig som flisa og rydde opp i misforståelsen istedet for å komme med en sirlig *spøk*.

Synes ikke det var morsomt engang! :(

Gjest Mom33
Skrevet

Det var et uforskammet og unødvendig svar. Det jeg skrev har ingenting med rasisme å gjøre, det med rotter og fugler+fugleskit i innvandrerbutikker har det stått om i media.

Det med urenslig håndhygiene har jeg hørt fra en som jobbet i en innvandrerbutikk, jeg har hørt verre ting også, som jeg ikke tar med her.

Ikke dermed sagt at alle innvandrerbutikker er sånn, det er jo derfor jeg spør. Hvorfor kan ikke du svare like saklig som flisa og rydde opp i misforståelsen istedet for å komme med en sirlig *spøk*.

Synes ikke det var morsomt engang! :(

Du står fritt til å mene hva du vil.

Jeg synes fortsatt at du uttrykte deg så dumt at svaret mitt var helt greit.

Skrevet

Vi bruker ca 6500-700 i måneden. Da tenker jeg på alle slags varer man kjøpe i matbutikk: mat, drikke, snus, toalettartikler og vaskemidler osv.

Jeg er student og han jobber.

Kjøper alt vi har lyst på, og liker å prøve nye produkter.

Kjøper også mye frukt og grønt og veggissaker til meg i tillegg til kjøttproduktene til han. Vi er veldig glade i god mat og drikke:)

Ellers kjøper vi også mye lettvint-produkter som f.eks ferdigoppskåret eller høvlet ost og kjøtt, kake/pannekake/vaffler-på-pakke og slike ting.

Gjest mat må man ha
Skrevet

Bruker ca 1000 -1500 uka kun på basic stuff. Pga skole + jobb er det ikke alltid vi spiser middag hjemme, og tror vi "sparer" litt der (og bruker desto mer av "egne"penger på div kantiner:)) Er begge hjemme i helgen blir det fort noen hundre ekstra på digg mat.

Mat på man ha, så er ikke sparsommelig her, men sløser heller ikke. Velger rema fremfor ICA feks til dagligvarene, men når vi skal ha ferskvarer løper vi andre plasser.

Skrevet

Vi har en felles konto til mat som vi setter inn 1500 hver på den 1. i mnd. Det holder i massevis, og har ofte 500-1000kr til overs hver mnd. Vi handler de tingene vi bruker mye av på tilbud. Feks kjøttdeig, kyllingfile, ost og svin indre/ytrefile og andre biffer. Tror vi sparer en del på den måten. Men ellers kjøper vi det vi vil ha, bl.a. mye frukt og litt godt innemellom. Jeg trodde vi kom til å bruke mer, men det går veldig fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...