mariaflyfly Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Neinei! Da passer det ikke til dolly mixture, eller sjokkis, eller... Med mitt teinntak hadde jeg forøvrig blitt temmelig rund om jeg skulle hatt sukker i. Her teller vi i kanner, ikke i kopper... Sukketter, vettu Te med melk og sukketter passer glimrende til sjokkis! 0 Siter
annegunn Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Sukketter, vettu Te med melk og sukketter passer glimrende til sjokkis! Jeg har fullstendig aversjon mot kunstig sukker... Men nå er lunchen ferdig, og gubben skal ha igjen laptopen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jeg har fullstendig aversjon mot kunstig sukker... Men nå er lunchen ferdig, og gubben skal ha igjen laptopen Har du gjort dagens purring på jobben? 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Stek dem lett i panne og legg dem i ildfast form. Strø over strimlet paprika, purre og sopp, og hell kremfløte over. Til slutt drysser du over litt hvetemel som du rører inn i fløten. 150 grader i nesten en time. OMG! Lagde det i dag, med båtpoteter. Dette var syndig godt!! Takk for tips.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.