Gå til innhold

Sykkelbukse, mensen og svigerforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser på onsdag.....

Reiser dere onsdag, ringer du legekontoret på mandag, og ber dem skrive ut en resept. Da kan du hente den i løpet av dagen;)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• avtrykk

9

• muriel

5

• jubalong70

3

• soleil

2

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Hadde dette innlegget vært seriøst, og mensen var et såpass stort problem for deg hadde du for lenge siden skaffet deg prevansjon som gjør at du kan utsette mensen eller ikke ha mensen i det hele tatt.

Gjest Ikke nick  akkurat nå
Skrevet

Det lukter ikke av kvinner som menstruerer!

Blør du mye, så tar du inn en tampong og legger inn et bind.

Du må ikke la deg hemme av en helt naturlig prosess som alle kvinner går gjennom!

Kvinner har forskjellig menslukt,så kanskje du har vært heldig. Jeg MÅ bruke tampong ute blant folk, ellers så kan folk kjenne det lukter av meg. Jeg hra forhørt meg blant venninner som jeg kan stole på. Og jeg kjenner det selv. For meg har lukta blitt verre jo eldre jeg blir. Blir kvalm av den selv faktisk. Æsj. Og dette er ikke tull. Gleder meg til å bli kvitt mensen. om forhåpentlig ikke mange år.

Jeg kunne feks aldri bodd på hytte uten dusj når jeg har mensen, da hadde jeg forpesta innelufta. å det setter sine begrensninger for livsførselen disse dagene hver måned. Blør mye også, må skifte tampong hver og annen hver time i tre-fire dager. HVER måned.

Noen blør jo nesten ingenting, de ANER ikke hva noen av oss går imellom. Må bl.a. sove på plast, ikke fristende å sove i fremmede senger da! Ellers må jeg sette vekkerklokka på hver tredje time natta igjennom.

Skrevet

Kvinner har forskjellig menslukt,så kanskje du har vært heldig. Jeg MÅ bruke tampong ute blant folk, ellers så kan folk kjenne det lukter av meg. Jeg hra forhørt meg blant venninner som jeg kan stole på. Og jeg kjenner det selv. For meg har lukta blitt verre jo eldre jeg blir. Blir kvalm av den selv faktisk. Æsj. Og dette er ikke tull. Gleder meg til å bli kvitt mensen. om forhåpentlig ikke mange år.

Jeg kunne feks aldri bodd på hytte uten dusj når jeg har mensen, da hadde jeg forpesta innelufta. å det setter sine begrensninger for livsførselen disse dagene hver måned. Blør mye også, må skifte tampong hver og annen hver time i tre-fire dager. HVER måned.

Noen blør jo nesten ingenting, de ANER ikke hva noen av oss går imellom. Må bl.a. sove på plast, ikke fristende å sove i fremmede senger da! Ellers må jeg sette vekkerklokka på hver tredje time natta igjennom.

Hvorfor gjør du ikke noe med det da?

En trenger da ikke ha mensen i dag!

P-sprøyte, Hormonspiral gjør at en får små, evt ingen mensen. En kan også gå på p-piller, og la være å stoppe opp en uke, da får en ingen blødning.

Hvorfor gjøre ting så vanskelig, når det finnes løsninger??????

Gjest et forslag
Skrevet

Hva med bleiebukse (finnes for voksne med inkontinens)? Så kan du legge et nattbind inni. Apoteket har også "kladder" du kan kjøpe og ha i sengen. De kastes etter bruk, eller du kan bruke plastlaken som man har til barn.

Gjest smarterchild
Skrevet

Så fort du kommer inn døra sier du "jeg holder på å tisse i buksa, kan jeg låne toalettet?" så hilser du pent og snakker med de etterpå. :)

Det går så bra så. Uansett er det ingen andre som lukter at det lukter mensen av deg hvis du bruker tampong og er normalt renslig.

Ja,og så kan hun føye til: "Unnskyld den jævlige lukta, men jeg har driti på meg!"

;o)

Skrevet

Det er jo det jeg vil, men jeg har ikke anledning!!!!!!!!! nå får jeg snart panikk! Kan jeg ikke spørre om sambiss kan si til foreldrene sine at de må slippe meg inn på badet før de hilser på meg.

Så for i helvete la vær å reis, da!

Si at du er midlertidig handikappa pga. en menstruasjon som ingen kan oppvise maken til. Fortell dem at DIN mestruaskon hindrer deg i absolutt alt de dagene den står på.

Med de problemene her, så går jeg ut fra at du ikke trenger å lyve engang. Regner med at du er sykmeldt hver gang det bærer løs.

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg kunne forstått deg hvis svigerforeldrene dine var blod-hunder (eller en annen rase hund) for de hilser nemlig på mennesker ved å lukte dem i skrittet. Så jeg tror ærlig talt ikke du skal bekymre deg ;) mennesker har extremt dårlig luktesans også, i forhold til hunder.

Men hva har sykkelshortsen med mensen å gjøre?.. det skjønnte jeg ikke helt :)

Gjest dobba
Skrevet

Hvorfor gjør du ikke noe med det da?

En trenger da ikke ha mensen i dag!

P-sprøyte, Hormonspiral gjør at en får små, evt ingen mensen. En kan også gå på p-piller, og la være å stoppe opp en uke, da får en ingen blødning.

Hvorfor gjøre ting så vanskelig, når det finnes løsninger??????

Unnskyld meg, men vet du ikke at noen av oss damer ikke tåler disse prevansjonene du beskriver her?!!!!!

Blir nesten litt sur nå, hvis du er kvinne så burde du ha visst det.

Gjest dobba
Skrevet

Det lukter ikke av kvinner som menstruerer!

Blør du mye, så tar du inn en tampong og legger inn et bind.

Du må ikke la deg hemme av en helt naturlig prosess som alle kvinner går gjennom!

La meg snuse på deg en dag du har mensen!

Jeg tør å si at alle kvinner har en annen odør under denne perioden. Og jeg er dessverre en av dem som kan lukte det svært godt hvis jeg står rett ved siden av deg.

Og jeg sier dessverre for det er ikke noen fordel i det hele tatt. Æsj..

Gjest abrahamsen
Skrevet

*ler litt for meg selv* Kanskje ikke så pent gjort av meg, men jeg syns du er ekstremt hysterisk og kan ikke skjønne at du mener dette seriøst.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Så fort du kommer inn døra sier du "jeg holder på å tisse i buksa, kan jeg låne toalettet?" så hilser du pent og snakker med de etterpå. :)

Det går så bra så. Uansett er det ingen andre som lukter at det lukter mensen av deg hvis du bruker tampong og er normalt renslig.

Jammen da skjønner de jo at hun bruker å tisse...

Gjest dobba
Skrevet

Så for i helvete la vær å reis, da!

Si at du er midlertidig handikappa pga. en menstruasjon som ingen kan oppvise maken til. Fortell dem at DIN mestruaskon hindrer deg i absolutt alt de dagene den står på.

Med de problemene her, så går jeg ut fra at du ikke trenger å lyve engang. Regner med at du er sykmeldt hver gang det bærer løs.

Noen føler seg mer hemmet av mensen enn andre.

Og hvis personen er yngre av alder så er det av stor viktighet for henne. Vi som er eldre er mer vant til dette etter mange år.

Selv har jeg blødd mye i perioder av livet mitt. Det bedret seg faktisk etter fødsel. Så jeg vet hvordan det føles for henne. Ikke greit å være kvinne bestandig og ikke alle har mulighet til å minske blødningen eller få den vekk med midler.

Skrevet

Noen føler seg mer hemmet av mensen enn andre.

Og hvis personen er yngre av alder så er det av stor viktighet for henne. Vi som er eldre er mer vant til dette etter mange år.

Selv har jeg blødd mye i perioder av livet mitt. Det bedret seg faktisk etter fødsel. Så jeg vet hvordan det føles for henne. Ikke greit å være kvinne bestandig og ikke alle har mulighet til å minske blødningen eller få den vekk med midler.

Denne personen holdt på å dø av skam da typen så henne da hun kom ut fra badet.

Hun skal ha samboeren til å informere foreldrene om at de ikke skal snakke med henne før hun har vært på badet.

Hun bruker livet sitt til å bekymre seg for hvorvidt svigerforeldrene vil klemme henne før hun har fått dusja.

Tro du meg, hun har adskillig større problemer enn en litt uregjerlig menstruasjon.

Skrevet

Jammen da skjønner de jo at hun bruker å tisse...

Da er det kanskje like greit å holde seg hjemme, sånn at de ikke skjønner det. ;)

Skrevet

Unnskyld meg, men vet du ikke at noen av oss damer ikke tåler disse prevansjonene du beskriver her?!!!!!

Blir nesten litt sur nå, hvis du er kvinne så burde du ha visst det.

Er klar over at noen damer reagerer på p -piller og p - sprøyte. Bivirkningene er så ubehagelige, at de velger å bruke annen prevensjon. Bivirkninger kan være kraftige humørsvingninger, vektøktning, ømme bryster med mer.

Langt ferre reagerer på hormonspiral og minipillen.

Har du forsøkt alt?

Hvilke evt, bivirkninger er så ille at det overveier kraftige, illeluktende brødninger, hvor bleiebukser, sykkelbukser, plastikk i sengen med mer????

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Er klar over at noen damer reagerer på p -piller og p - sprøyte. Bivirkningene er så ubehagelige, at de velger å bruke annen prevensjon. Bivirkninger kan være kraftige humørsvingninger, vektøktning, ømme bryster med mer.

Langt ferre reagerer på hormonspiral og minipillen.

Har du forsøkt alt?

Hvilke evt, bivirkninger er så ille at det overveier kraftige, illeluktende brødninger, hvor bleiebukser, sykkelbukser, plastikk i sengen med mer????

"Hvilke evt, bivirkninger er så ille at det overveier kraftige, illeluktende brødninger, hvor bleiebukser, sykkelbukser, plastikk i sengen med mer???? "

Fullstendig manglende sexlyst, kanskje?

den opprinnelige m&m
Skrevet

Det er jo do på toget, så du kan vaske deg og skifte der før du går på bussen. Det kommer til å gå helt fint.

Ellers kan du prøve www.damebeger.no.

Jeg har det, og du slipper all lukt. Men jeg anbefalter det ikke hvis du har problemer med å se blod og slim, og du bør ha vask i nærheten når du skifter.

Skrevet

Det er jo do på toget, så du kan vaske deg og skifte der før du går på bussen. Det kommer til å gå helt fint.

Ellers kan du prøve www.damebeger.no.

Jeg har det, og du slipper all lukt. Men jeg anbefalter det ikke hvis du har problemer med å se blod og slim, og du bør ha vask i nærheten når du skifter.

Damebeger kan hun ihvertfall glemme hvis hun har sterk menstruasjon. Det blir fullt og begynner å lekke på under 4 timer.

Skrevet

"Hvilke evt, bivirkninger er så ille at det overveier kraftige, illeluktende brødninger, hvor bleiebukser, sykkelbukser, plastikk i sengen med mer???? "

Fullstendig manglende sexlyst, kanskje?

Vel:) Plastikk, bleie og sykkelbukser vil vel skremme en og annen sexpartner vekk.

Har du forsøkt alle mulige alternativer? Mistende sexlyst på alt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...