Gå til innhold

Sykkelbukse, mensen og svigerforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vel:) Plastikk, bleie og sykkelbukser vil vel skremme en og annen sexpartner vekk."

Det er ikke jeg som er trådstarter. Vel har jeg kraftige mensblødninger, men jeg har ikke behov for noe av det som her ramses opp.

Det jeg sier er at hun nok har gode grunner for å velge som hun gjør. Dessuten vet jeg av egen erfaring at hormonspiral kan totalt fjerne all sexlyst.

Trådstarter kan selvfølgelig ha en god grunn for frykten hun har.

Jeg ser jo nå, etter mange "skarpe" tilbakemeldinger, at en bagatell for en, nødvendigvis ikke er det for en annen.

Jeg har selv kuttet ut prevensjonsmidler, pga bivirkninger - men hadde vel valgt disse bivirkningene hvis jeg hadde hatt så store problemer som trådstarter.

Men vi er forskjellige, og jeg ble vel litt for "bedrevitende", uten å vite nok. Beklager:(

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• avtrykk

9

• muriel

5

• jubalong70

3

• soleil

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Trådstarter kan selvfølgelig ha en god grunn for frykten hun har.

Jeg ser jo nå, etter mange "skarpe" tilbakemeldinger, at en bagatell for en, nødvendigvis ikke er det for en annen.

Jeg har selv kuttet ut prevensjonsmidler, pga bivirkninger - men hadde vel valgt disse bivirkningene hvis jeg hadde hatt så store problemer som trådstarter.

Men vi er forskjellige, og jeg ble vel litt for "bedrevitende", uten å vite nok. Beklager:(

"Men vi er forskjellige, og jeg ble vel litt for "bedrevitende", uten å vite nok. Beklager:( "

Jeg har stor sans for folk som kan jenke seg igjen når de oppdager at de har havnet på glattisen i stedet for å stå på til the bitter end :-)

Skrevet

"Men vi er forskjellige, og jeg ble vel litt for "bedrevitende", uten å vite nok. Beklager:( "

Jeg har stor sans for folk som kan jenke seg igjen når de oppdager at de har havnet på glattisen i stedet for å stå på til the bitter end :-)

=)

Ikke noe mening ved å bevege seg lengre ut på isen.....

Gjest dobba
Skrevet

Det er mulig det er "naturlig" å fise høyt foran andre mennesker, men det er da noe man ikke gjør med vitende og vilje ihvertfall. Da er det i så fall både ufint og uhøflig.

Jeg står forresten på mitt, hvis menstruasjonen er et så stort problem for trådstarter som det hun gitt uttrykk for (hun kan f.eks ikke forestille seg at det skal kunne finnes større problemer her i verden) så syns jeg hun skal holde seg hjemme. Det handler faktisk ikke bare om henne, det handler også om et par forhåpentligvis snille og velmenende svigerforeldre som skal få en jævlig dårlig start på bekjentskapet.

Det må jo bli forferdelig slitsomt å ikke kunne snakke med henne før de har forhørt seg med sønnen om at hun ikke må i dusjen eller på dass først. Kan de klemme henne? Kan de håndhilse på henne? Kan de sitte ved siden henne i sofaen? Kan de passere henne i gangen, eller må de sørge for å holde en viss avstand? Hva er en viss avstand? Èn meter? Halvannen?

Kan ikke forestille meg annet enn at det beste både for henne og for svigerforeldrene er at hun holder seg hjemme til hun garantert ikke har menstruasjon. Høres ut som et tidsinnstilt bombe for meg, uansett hvor ung hun er.

Og forresten - hvis hun er så "ung" at det rettferdiggjør en slik oppførsel, er hun virkelig gammel nok til å være samboer?? Selv 13-åringen min har et mer avslappet forhold til mensen enn dette.

Din datter er for liten til å ha så mye mens. Så den sammenligningen din er litt på viddene synes jeg.

Jeg antar at personen er i begynnelsen av tyve årene. Da er noen slik at de synes mye er flaut og vil gjerne bli likt av omgivelsene sine.

Jeg antar at du er middelaldrende-over førti og da har man opplevd litt mer av store sorger og problemer i livet ofte. Alt er relativt i forhold til hva som er selvopplevd.

Skrevet

Din datter er for liten til å ha så mye mens. Så den sammenligningen din er litt på viddene synes jeg.

Jeg antar at personen er i begynnelsen av tyve årene. Da er noen slik at de synes mye er flaut og vil gjerne bli likt av omgivelsene sine.

Jeg antar at du er middelaldrende-over førti og da har man opplevd litt mer av store sorger og problemer i livet ofte. Alt er relativt i forhold til hva som er selvopplevd.

"Din datter er for liten til å ha så mye mens. "

He he, er mengden mens avhengig av størrelsen på personen?

Skrevet

Hvis du har rett i din antagelse om at personen er rundet 20, så mener jeg fremdeles at oppførselen og holdningene hennes er i overkant umoden. Hva min datters menstruasjon angår, så vil jeg tro jeg vet mer om den enn du. Når det er sagt, så har det ikke så mye med saken å gjøre, da jeg mener at det (uansett mensmengde) kan være greit å oppføre seg slik når man er 13, men definitivt ikke når man er over 20. Hallo - hun er samboer, og skammer seg over mensen!!?!!? Virker ikke akkurat i overkant voksent.

Sist, men ikke minst så bommer du på alderen min med god margin. Og når du bommer der, så kan det vel være at du ikke sitter med fasiten på andre områder heller.

Gjest dobba
Skrevet

Hvis du har rett i din antagelse om at personen er rundet 20, så mener jeg fremdeles at oppførselen og holdningene hennes er i overkant umoden. Hva min datters menstruasjon angår, så vil jeg tro jeg vet mer om den enn du. Når det er sagt, så har det ikke så mye med saken å gjøre, da jeg mener at det (uansett mensmengde) kan være greit å oppføre seg slik når man er 13, men definitivt ikke når man er over 20. Hallo - hun er samboer, og skammer seg over mensen!!?!!? Virker ikke akkurat i overkant voksent.

Sist, men ikke minst så bommer du på alderen min med god margin. Og når du bommer der, så kan det vel være at du ikke sitter med fasiten på andre områder heller.

Wow..er du over femti år da?

Skrevet

Wow..er du over femti år da?

Gjetter du seriøst, eller prøver du å provosere meg?

Jeg er nok adskillig yngre enn begge dine antakelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...