keinstein Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har 15 minutter film med truser og strømpebukser fra 17. mai. Jeg glemte å slå av kameraet. Æresord! Det var ikke med vilje! Men vil jeg bli trodd? Truser med Ole Brum på? Jaja. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Eh... Høres unektelig litt tvilsomt ut, ja... he-he... Fått noen reaksjoner? Blir du trodd eller avvist? Kanskje et poeng å slette filmen..? 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Eh... Høres unektelig litt tvilsomt ut, ja... he-he... Fått noen reaksjoner? Blir du trodd eller avvist? Kanskje et poeng å slette filmen..? Jeg oppdaga det ikke før lenge etterpå. Jeg så at det var brukt mer av filmen enn jeg trodde. Jeg har ikke fortalt det til noen før nå. Jeg er alt for nysgjerrig til ikke å se på den. Jeg kjenner ingen av dem, dessuten har ikke jeg selv filma alt. Det må være en av de unge som bar det for meg en stund. 0 Siter
stromme Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg oppdaga det ikke før lenge etterpå. Jeg så at det var brukt mer av filmen enn jeg trodde. Jeg har ikke fortalt det til noen før nå. Jeg er alt for nysgjerrig til ikke å se på den. Jeg kjenner ingen av dem, dessuten har ikke jeg selv filma alt. Det må være en av de unge som bar det for meg en stund. ehh...hvordan har de klart å filme det da?? 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 ehh...hvordan har de klart å filme det da?? Hang etter reima med linsa opp, og en stund har jeg stått i vaffelkø og pølsekø. 0 Siter
Gjest Voxvix Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hang etter reima med linsa opp, og en stund har jeg stått i vaffelkø og pølsekø. Gikk alle i miniminiskjørt eller? Voksne damer går ikke i truse med Ole Brum på, derfor må du ha filma småunger, med andre ord er du veldig tvilsom pedostein! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Gikk alle i miniminiskjørt eller? Voksne damer går ikke i truse med Ole Brum på, derfor må du ha filma småunger, med andre ord er du veldig tvilsom pedostein! Eller kameraet er! Moahahahahahaaa 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Gikk alle i miniminiskjørt eller? Voksne damer går ikke i truse med Ole Brum på, derfor må du ha filma småunger, med andre ord er du veldig tvilsom pedostein! Nå vet jeg: det lå i veska til niesa mi. Og det er venninnene hennes. 0 Siter
muriel Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Har du ikke oppdaga det før nå???? Saken din er foreldet 0 Siter
keinstein Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Har du ikke oppdaga det før nå???? Saken din er foreldet PSST: nå vet jeg hva skotter har under kilten! Og det er ikke noe vakkert syn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.