Gå til innhold

Filma truser og strømpebukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 15 minutter film med truser og strømpebukser fra 17. mai. Jeg glemte å slå av kameraet.

Æresord! Det var ikke med vilje!

Men vil jeg bli trodd?

Truser med Ole Brum på? Jaja.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Eh... Høres unektelig litt tvilsomt ut, ja... he-he...

Fått noen reaksjoner? Blir du trodd eller avvist?

Kanskje et poeng å slette filmen..?

Skrevet

Eh... Høres unektelig litt tvilsomt ut, ja... he-he...

Fått noen reaksjoner? Blir du trodd eller avvist?

Kanskje et poeng å slette filmen..?

Jeg oppdaga det ikke før lenge etterpå. Jeg så at det var brukt mer av filmen enn jeg trodde.

Jeg har ikke fortalt det til noen før nå. Jeg er alt for nysgjerrig til ikke å se på den. Jeg kjenner ingen av dem, dessuten har ikke jeg selv filma alt. Det må være en av de unge som bar det for meg en stund.

Skrevet

Jeg oppdaga det ikke før lenge etterpå. Jeg så at det var brukt mer av filmen enn jeg trodde.

Jeg har ikke fortalt det til noen før nå. Jeg er alt for nysgjerrig til ikke å se på den. Jeg kjenner ingen av dem, dessuten har ikke jeg selv filma alt. Det må være en av de unge som bar det for meg en stund.

ehh...hvordan har de klart å filme det da??

Skrevet

ehh...hvordan har de klart å filme det da??

Hang etter reima med linsa opp, og en stund har jeg stått i vaffelkø og pølsekø.

Gjest Voxvix
Skrevet

Hang etter reima med linsa opp, og en stund har jeg stått i vaffelkø og pølsekø.

Gikk alle i miniminiskjørt eller?

Voksne damer går ikke i truse med Ole Brum på, derfor må du ha filma småunger, med andre ord er du veldig tvilsom pedostein!

Skrevet

Voksne damer går ikke i truse med Ole Brum på, derfor må du ha filma småunger, med andre ord er du veldig tvilsom pedostein!

Eller kameraet er!

Moahahahahahaaa

Skrevet

Nå vet jeg: det lå i veska til niesa mi. Og det er venninnene hennes.

Skrevet

Har du ikke oppdaga det før nå????

Saken din er foreldet ;)

Skrevet

Har du ikke oppdaga det før nå????

Saken din er foreldet ;)

PSST: nå vet jeg hva skotter har under kilten! Og det er ikke noe vakkert syn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...