Gå til innhold

Når du skal skifte bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, når de kommer med en som kan ta 2 voksne, 3 barn, store kofferter, barnevogn +++ - da skal jeg vurdere det!

Skrevet

Ja, hadde det ikke vært for at batteriene koster 50-60000 å skifte hvert 3dje år.

Skrevet

Joda, når de kommer med en som kan ta 2 voksne, 3 barn, store kofferter, barnevogn +++ - da skal jeg vurdere det!

Det er det jo!

Citroen Berlingo/Peugeot Partner.

Skrevet

Det er det jo!

Er de el-biler?

Uansett, jeg stoler ikke på franske biler...

Skrevet

Er de el-biler?

Uansett, jeg stoler ikke på franske biler...

Jepp, det er elbiler.

Du stoler ikke på de nei, siden de er driftsikre og ikke minst de sikreste bilene i verden!

Nei, jeg skjønner det =)

Skrevet

Jepp, det er elbiler.

Du stoler ikke på de nei, siden de er driftsikre og ikke minst de sikreste bilene i verden!

Nei, jeg skjønner det =)

Nå vet jeg ikke hvordan det er med elbilene. Men jeg har kjørt endel på motorveiene både i Tyskland og Nederland og sett antall Citroen og Renault som står med motorstopp...

Gjest kavringen
Skrevet

Det er det jo!

Pøh, Citroen Berlingo/Peugeot Partner er da ikke el-biler!

Skrevet

Pøh, Citroen Berlingo/Peugeot Partner er da ikke el-biler!

Citroen Berlingo, Citroen Saxo & Peugeot Partner lages også som el-biler.

Ikke kom med påstander når du ikke har peiling er du snill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...