new_babe Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Noen som har erfaring med disse tablettene? Er det ok å ta de over lengre perioder... jeg leser at de ikke er vanedannende. Takk for svar Ha en riktig god søndag 0 Siter
soleil Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hva er vitsen med slike tabletter? Kan du ikke heller spise fiberholdig mat? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Huff, de smaker helt jævlig.. kjøpte dem med da jeg skulle ut og loffe i en måned, for ikke å stoppe helt opp, men klarte ikke få dem ned. Seige og ekle.. men det er nå meg :-) Hvis hensikten er å holde magen i gang vil jeg heller anbefale surmelk. Jeg spiser frokostblanding med havregryn, all bran, mandler og skummet kulturmelk hver eneste dag. Og magen holder seg fin. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hva er vitsen med slike tabletter? Kan du ikke heller spise fiberholdig mat? Hva er vitsen med tran? Kan man ikke heller drikke fiskeolje og spise spekk? :-) "............................................." 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hva er vitsen med tran? Kan man ikke heller drikke fiskeolje og spise spekk? :-) "............................................." *kaster opp* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Høre om en som fant en liten hvit mark inni en sånn tablett. Pjuk!! 0 Siter
soleil Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Hva er vitsen med tran? Kan man ikke heller drikke fiskeolje og spise spekk? :-) "............................................." Jeg skjønner at folk ikke liker fisk, men fiber tror jeg de fleste kan få i seg gjennom brød, frukt og grønt. Mye rart folk skal tjene penger på gitt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.