Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

På butikken istad så jeg en gutt på cirka 4-5 år som hadde ring i øret. Jeg skjønner ikke hva foreldrene tenker på. At jenter får hull i ørene i ung alder er greit, det har liksom blitt ganske vanlig, men på en gutt på 4-5 år, så det bare svært svært merkelig ut.

Skrevet

Det gror jo fort igjen om han tar ut ringen om han finner ut at han ikke vil ha hull i øret likevel. Hva er problemet egentlig?

Mary Poppins
Skrevet

Det gror jo fort igjen om han tar ut ringen om han finner ut at han ikke vil ha hull i øret likevel. Hva er problemet egentlig?

Sier jeg at det er et problem?

Synes bare det så veldig rart ut på en så ung gutt - faktisk ganske harry ut. Men nå synes jeg ring i øret på voksne menn er generelt harry, men på en liten uskyldig gutt så det enda mer rart ut.

It's just an opinion, nothing more.

Skrevet

Synes bare det så veldig rart ut på en så ung gutt - faktisk ganske harry ut. Men nå synes jeg ring i øret på voksne menn er generelt harry, men på en liten uskyldig gutt så det enda mer rart ut.

Gutt el jente, jeg synes ikke noe om hull i ørene på så små unger uansett kjønn, jeg.

Men det er min mening:-)

Skrevet

Synes ikke det er noen forskjell om en gutt på 4-5 år har en ring i øret eller om ei jente på 3 har to...

På ungdomsskolen hvor lillebroren min går et det utrolig populært blant guttene å gå med blingbling i øret (ikke ring, da)....

Gjest abrahamsen
Skrevet

Syns ikke det er verre at gutter har ring i øret enn at jenter har det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke alltid foreldrene som finner på sånt. Niesa mi på 12 tok med sine to småbrødre og brukte ukepengene på å gi dem hvert sitt hull i øret da de var 4 og 8 år gamle. Ho var så fornøyd, ho hadde jo fått "2 for 1". Foreldrene var langt fra like fornøyde, men da var det allerede forsent. :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Enig - det virker blodharry.

Mary Poppins
Skrevet

Enig - det virker blodharry.

Endelig en som er enig med meg ;)

Gjest frastøtende
Skrevet

Gutt el jente, jeg synes ikke noe om hull i ørene på så små unger uansett kjønn, jeg.

Men det er min mening:-)

Det er mere dritharry på en voksen gubbe, og ølvom i tillegg så har du hele pakka! ;O)

Nei gud, spar meg!

Mary Poppins
Skrevet

Det er mere dritharry på en voksen gubbe, og ølvom i tillegg så har du hele pakka! ;O)

Nei gud, spar meg!

For ikke å glemme et par tattiser på armen av nakne damer.

Harry harry harry!

Skrevet

En gutt i klassen til storesøster (1. klasse) har hatt ring i øret siden han var 4 år. I tillegg har han hanekam som blir stylet hver morgen.

Moren og faren er ikke sammen lenger. Faren er en lett kriminell. Mora er lettere enkel, men koselig.

(Huff, nå hørtes jeg skikkelig ovenfra og ned ut, men det er sant.)

Jeg synes ikke det er særlig fint. Synes barn skal få være barn mye lenger enn mange er det nå. Sukk... Alt var så mye bedre før...

Gjest Calóni
Skrevet

Lillebroren min fikk hull i øret da han var rundt 1 år gammel. Han hadde ikke ring som kunne henge seg oppi noe, men en helt enkel "dobb" med det der ying-yang-merket eller hva det nå kalles. Det som er sort med hvit prikk på halve siden og hvitt med sort prikk på andre halvdel. Den går han med enda, i en alder av 15 år. Såvidt meg bekjent har han aldri tatt den ut (joda, sikkert i noen minutter for å rense eller av andre helt spesielle grunner), og den er ganske enkelt en del av ham :)

Jeg ser ingenting galt i det, forsåvidt, men jeg ser heller ikke nødvendigheten av å gjøre det på så små barn. Det skal sies at han var mektig stolt av ørepynten sin, da. Men den var så liten og diskret at jeg kan ikke huske at noen har kommentert den noen gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...