Gå til innhold

Glam fra wig-wam / Åge Sten Nilsen

Anbefalte innlegg

Gjest Tenåring for andre gang ;)
Skrevet

Nå høres jeg vel helt rar ut, men jeg synes han var sååå søt og sjarmerende på beat for beat :) *rødme*

Er det noen her inne som kjenner noe til han, utenom Glam-rollen? Er han gift eller har barn?

Gjest Mialina
Skrevet

Deler ditt syn. Har aldri sett nærmere på han før jeg så han sist på beat for beat. Var noe tiltrekkende over han ja, men vet ikke hva.

Skrevet

Glam er fullbooket ja, har både kone og barn.

Men han er nå like god for det....

Skrevet

Tror nok han er booket, ja. Datteren min på 5 år er fortapt! Hun blir helt gal når hun hører In my dreams. Da er det på med pannebånd, microfon og brøler Come on come on på sitt perfekte engelsk ;o)

Syns fyren er helt herlig selv jeg!

Gjest fregnefjes
Skrevet

Jeg synes at øynene hans er spesielt fine

Skrevet

Han er nok både godt gift og har barn, så der har toget godt ;-)

Han er forøvrig veldig normal og hyggelig også.

Gjest printa
Skrevet

Jeg måtte se "beat for beat".

Skjønner hva du snakker om nå. Klart han er sjarmerende, og DuVerden for en stemme, da han sang "Antheme" av Ulveus/Andersen.

Rocke`n roll!

Gjest Tenåring for andre gang ;)
Skrevet

hihi - han har definitivt "IT" :)

Der sa du det ja :)

Han virker veldig snill, og nesten litt sjenert, stikk i strid hva man skulle tro. Ikke en type som stikker seg fram.

PS: På Nrk nett-tv ligger en gammel beat for beat han var med i, høsten 2004 :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...